کد خبر: ۸۴۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۲۳:۳۸
در دیدار خالد مشعل ابراز شد؛

هاشمی: اکنون جبهه واقعی مبارزه ایمان و کفر در غزه است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس عصر دوشنبه با رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار مقاومت مظلومانه مردم غزه در مقابل تجاوزگری و حملات ضد بشری رژیم صهیونیستی را در پیروزی نهایی مردم فلسطین بسیار موثر عنوان کرد و گفت: «مردم غزه با همه مصیبتی که تحمل کردند در نهایت تسلیم نشدند و این دستاورد عظیم است که در تاریخ ماندگار خواهد بود». 

رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام قلوب مردم ایران و مسلمانان و ازادگان جهان را همراه مردم فلسطین و غزه عنوان کرد و گفت: «اکنون جبهه واقعی مبارزه میان کفر و ایمان در غزه است و این وظیفه مسلمانان است که از ملت مظلوم غزه دفاع کنند». 

آیت‌آلله هاشمی رفسنجانی اقدامات خلاف حقوق بشر و موازین انسانی رژیم صهیونیستی در حمله به غزه را سند دیگری از خوی تجاوزطلبی این رژیم عنوان کردو گفت: «اکنون برای تمام جهانیان ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی مشخص شده است و این ضربه دیگری به پیکره این رژیم بود». 

وی افزود: «این سرمایه و اعتبار جهانی که حماس و مردم غزه به دست آوردند و اینکه حامیان امروز فلسطین و غزه افزون‌تر از قبل از جنگ اخیر هستند و امروز نیز حماس و غزه محکم‌تر و قوی‌تر در صحنه ایستاده از نتایج مقاومت است». 

خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار با تشریح روند وقایع و نحوه مقاومت مردم مظلوم غزه در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی از حمایت های مردم مسلمان ایران از مردم غزه تقدیر کرد. 

وی تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را همراه با تایید برخی کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر عنوان کرد و گفت: «مردم مظلوم غزه فقط با اتکا به خداوند و نیروی ایمان در مقابل این رژیم و حامیان آن ایستادگی کردند و این پیروزی ناشی از اسلام بود». 

رئیس دفتر سیاسی حماس، مقاومت، شجاعت و صبوری مردم غزه و حمایت ازادگان جهان و حق طلبان کشورهای مختلف را در پیروزی مردم غزه مهم عنوان کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین