کد خبر: ۸۴۰۸۶۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

انتقام از پرسپولیس نه، قهرمانی حذفی را می‌خواهیم

هافبک استقلال معتقد است که جابجایی مدیریت در طول فصل، به روند تیمی استقلال ضربه زده است.
انتقام از پرسپولیس نه، قهرمانی حذفی را می‌خواهیم
آفتاب‌‌نیوز :

سعید مهری، هافبک تیم فوتبال استقلال، درباره بازی با تراکتور گفت: ۸ سال خیلی خوب را در تبریز داشتم و خیلی حس مثبتی نسبت به این بازی در من وجود داشت. امیدوارم سال بعد هم همین روند خوب در تیم ما ادامه یابد.

او درباره برداشتن گارد صورت خود در اواسط بازی نیز توضیح داد: دماغم دچار شکستگی شده بود و برای همین گارد را بسته بودم. جلوی دیدم را می‌گرفت که به همین دلیل آن را باز کردم.

مهری درباره قهرمان نشدن استقلال گفت: واقعیت این است که ما تلاش خود را کردیم و با میانگین امتیازی خوبی فصل را تمام کردیم و ۶۲ امتیاز گرفتیم. با این حال می‌شد بیشتر امتیاز کسب کنیم ولی داوری‌ها تاثیرگذار بود. چیزی که لازمه قهرمانی بود ما انجام دادیم ولی به دلیل مشکلات زیادی که همه آن‌ها را می‌دانند، نشد. امیدواریم در جام حذفی همه این‌ها را جبران کنیم.

او درباره خواسته بازیکنان مبنی بر نگه داشتن ساپینتو در کنار استقلال نیز گفت: نظر تیم این است که ساپینتو بماند چون سال‌هاست که استقلال از جدایی مربی و بازیکن ضربه خورده است. امسال هم مدیریت خیلی جابجا شد. ما دوست داریم همین نفرات و کادر فنی بمانند چون داشتن ثبات تاثیرگذار است.

مهری در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال به دنبال گرفتن انتقام از پرسپولیس در جام حذفی هستند؟ تصریح کرد: واقعیت این است که ما دنبال کری خواندن نیستیم اما دنبال قهرمانی حذفی هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین