کد خبر: ۸۴۰۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

کنایه تارتار به الهامی: کسانی که نمی‌توانند خود را کنترل کنند، به پزشک مراجعه کنند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: سعی کردیم با تمام توان کار کنیم، مدیرعامل نیز همیشه پشت تیم بود و دغدغه مالی نداشتیم.
کنایه تارتار به الهامی: کسانی که نمی‌توانند خود را کنترل کنند، به پزشک مراجعه کنند
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی تارتار در نشست خبری پس از آخرین دیدار لیگ برتر و تساوی با هوادار اظهار کرد: با بودجه متوسط همیشه نظم مالی داشتیم و دغدغه مالی نداشتیم، مدیرعامل نیز همیشه پشت تیم بود. از هیات مدیره باشگاه که امسال برای ما کم و کاستی نگذاشت و همه جوره همراه بودند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: سعی کردیم با تمام توان کار کنیم، کادر فنی و بازیکنان نیز جانانه جنگیدند و امروز نمایش خوبی داشتند.

سرمربی ذوب‌آهن یادآور شد: بازی خیلی زیبا بود و هرکسی در ورزشگاه بود، لذت برد. اگر از نیمکت‌ها بگذریم، بازی قشنگ بود. نیمکت‌ها شرایط خوبی نداشت و حساسیت به وجود آماده بود.

وی با بیان اینکه تیمش نسبت به سال گذشته در همه موارد پیشرفت داشت، توضیح داد: باخت کمتر، گل زده و گل خورده و بازیکنان جوانی که بازی دادیم، پیشرفت داشتیم و یک امتیاز کمتر گرفتیم اما در همه آمارها پیشرفت خوبی داشتیم.

تارتار با تاکید بر اینکه گزینه اولم ذوب‌آهن است، یادآور شد: دو سال خوب را در اصفهان داشتم، برای ماندن من یک طرف این قضیه هستم و دوست دارم بمانم. بعد از دو سال، اصفهانی هستم و بعد از سختی‌ها الان به ثبات خوبی رسیدیم.

او ادامه داد: در ۱۰ بازی اخیر ۱۶ امتیاز گرفتیم و روند خوبی را پشت سر گذاشتیم، امیدوارم کم و کاستی اگر داشتیم، از ما بگذرند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: در مورد جایگاه نمی‌توان صحبت کرد، تا الان صحبتی با من نشده است و الان وقت جهش است. ذوب‌آهن به ثبات رسیده و با تقویت می‌تواند برای سهمیه بجنگند تا یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد.

وی تاکید کرد: الان باید بودجه خوبی را در اختیار این تیم بگذارند تا جهش داشته باشد.

تارتار همچنین با اشاره به سابقه درگیری اش با الهامی، افزود: شخصیت مربیان پنهان کردنی نیست. یک بار کلی در مورد مربیان صحبت کردم و مربیانی که لازم است، بروند تست بدهند یا قبل از بازی خود را با قرص آرام کنند. کسانی که نمی‌توانند خود را کنترل کنند، به پزشک مراجعه کنند و قبل از بازی داروهایشان را مصرف کنند تا در جریان بازی دچار تنش نشوند.

او اضافه کرد: روی نیمکت حریف دیدم، بازیکن با مربی درگیر بود و درون خودشان مشکل دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین