کد خبر: ۸۴۰۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

کارشناسی داوری دیدار استقلال و تراکتور

علیرضا یزدانی معتقد است که داور دیدار استقلال و تراکتور قضاوت بی‌نقصی نداشت، اما پنالتی اعلام شده به سود استقلال درست بود.
کارشناسی داوری دیدار استقلال و تراکتور
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا یزدانی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت رضا عادل در دیدار استقلال و تراکتور که با نتیجه ۷ بر یک به سود آبی‌ها خاتمه یافت عنوان کرد: بازی پر برخوردی بود و عادل هم نتوانست قضاوت خوب و بی‌نقصی در این دیدار داشته باشد.

وی در خصوص صحنه‌های حساس این دیدار عنوان کرد: در دقیقه ۱۷، پنالتی اعلام شده به سود استقلال درست بود زیرا مدافع تراکتور با دست چپ بازیکن استقلال را گرفت و اخطار هم به درستی به بازیکن تراکتور داده شد. در دقیقه ۵۷، صحنه پیش آمده در پشت محوطه جریمه تراکتور درست بود. در دقیقه ۶۷، اعلام خطا به دلیل تکل قادری اشتباه بود زیرا برخوردی با پای مهاجم استقلال نداشت. داور دومین اشتباه مکرر خود را هم انجام داد زیرا اگر تصمیم به خطا هم داشت، باید کارت قرمز می‌داد نه کارت زرد.

او اضافه کرد: در صحنه اخراج مدافع استقلال، ابتدا اخباری، دروازه‌بان تراکتور ضربه‌ای به چشمی زد و سپس قادری هم خود را وارد ماجرا کرد که علاوه بر اخراج مدافع تراکتور و چشمی، باید اخباری را هم جریمه می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین