کد خبر: ۸۴۰۸۶۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

ساپینتو: به تیمی که شایسته قهرمانی نبود تبریک نمی‌گویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌توانم به تیمی تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود. اگر عدالت بود، استقلال قهرمان می‌شد.
ساپینتو: به تیمی که شایسته قهرمانی نبود تبریک نمی‌گویم
آفتاب‌‌نیوز :

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پایان بازی با تراکتور که با برتری شگفت‌انگیز هفت بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: در مقابل یک تیم خوب و قدرتمند یک نتیجه تاریخی را کسب کردیم و توانستیم هفت گل به تراکتور بزنیم.

وی افزود: اجازه ندادند استقلال قهرمان شود، ما مستحق قهرمانی بودیم، شاید روزی اجازه بدهند استقلال قهرمان شود و تا آن روز به جنگیدن ادامه خواهیم داد.

سرمربی استنقلال خاطرنشان کرد: این باور نکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. در آینده باشگاه باید بیشتر به این موضوع توجه کند، ما وقتی در شهرهای دیگر می رویم به اندازه کافی به هواداران ما بلیت نمی دهند. ولی اتفاقی که امروز افتاد، نباید تکرار شود.

درباره اینکه حجت کریمی گزینه اول و آخر باشگاه را ساپینتو اعلام کرده است، بیان کرد: درباره این موضوع حرف زدیم. خسته هستم، اگر این موضوع تا هفته بعد حل نشود نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ خسته هستم از اینکه ما می‌خواهیم، آنها می‌خواهم، باید این موضوع برای خود من حل شود. باید دو ماه پیش قرارداد من تمدید می‌شد، ما باید برای فصل بعد باید آماده شویم و وقت نداریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به تیم پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر شد تبریک خواهید گفت یا خیر؟ گفت: من نمی‌توانم تبریک بگویم. به آنها احترام می‌گذارم بازی‌شان را بردند، به پرسپولیس و سپاهان احترام می‌گذارم اما نمی‌توانم به تیمی تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود. اگر می‌گذاشتند استقلال قهرمان می‌شد. اگر عدالت بود استقلال قهرمان می‌شد، فصل بعد اگر بمانم ما بهتر نباشیم و آنها بهتر باشند مشکلی برایم نیست. این نظر من است و علیه هیچ کسی نبود و فقط نظرم بود که ما مستحق قهرمانی بودیم.

وی تصریح کرد: هیچ مشکلی با بازیکن نداریم، در این دو بازی این مدیریت را داشتم که برخی بازیکنان استراحت کنند. این را در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم. همه بازیکنان در دسترس بودند، اما به نظرم برخی بازیکنان در بازی قبلی باید استراحت می‌کردند. این بازی هم همینطور، این مدیریت کردن سرمربی تیم است، من به همه بازیکنانم افتخار می‌کنم.

ساپینتو گفت: همه می‌گویند استقلال این شایستگی را داشت تا ۱۲ امتیاز بیشتر داشته باشد. بدشانسی و تصمیمات بد، اشتباهات بزرگ وجود داشت. در برخی بازی‌ها اشتباه داشتیم. ولی من در مورد آنها صحبت نمی‌کنم و در مورد امتیازاتی که از ما گرفتند، حرف می زنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین