کد خبر: ۸۴۰۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

بارش باران در نیمه غربی تهران /کاهش محسوس دما در روز یکشنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران از ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان از بعدازظهر روز شنبه (۳۰ اردیبهشت ماه) خبر داده و اعلام کرده است که عمده بارش این سامانه در ارتفاعات و نیمه غربی استان و در روز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) خواهد بود.
بارش باران در نیمه غربی تهران /کاهش محسوس دما در روز یکشنبه
آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در استان تهران، امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ساعات عصر تا شب (به ویژه نیمه جنوبی استان) گاهی با وزش باد شدید، گردوخاک موقتی و در ارتفاعات با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر روز شنبه (۳۰ اردیبهشت ماه)، با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی، در سطح استان افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و در بعضی ساعات همراه با رگبار، رعدوبرق یا خیزش گردوخاک مورد انتظار است.

لازم به ذکر است عمده بارش این سامانه در ارتفاعات و نیمه غربی استان و در روز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) خواهد بود.

امروز افزایش دما، روز یکشنبه کاهش محسوس دما و روز‌های دوشنبه و سه شنبه افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

دمای هوای پایتخت طی امروز بین ۳۳ تا ۲۳ درجه سانتیگراد، فردا شنبه، بین ۳۴ تا ۲۳ درجه سانتیگراد و پس فردا یکشنبه، بین ۳۰ تا ۲۱ درجه سانتیگراد متغیر خواهد بود.

همچنین بیشترین دما در ۲۴ ساعت گذشته تهران در فرودگاه امام خمینی (ره) و ورامین با ۳۳ درجه و کمترین دما در فیروزکوه با ۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین