کد خبر: ۸۴۰۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
شکایت باشگاه استقلال از عضو هیئت مدیره پرسپولیس

جنگ پرسپولیس و استقلال بالا گرفت

باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات اخیر عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد تا نشان دهد جنگ سرخابی‌ها حسابی بالا گرفته و گویا بیانیه‌نویسی دو باشگاه علیه یکدیگر تمامی ندارد.
جنگ پرسپولیس و استقلال بالا گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای به اظهارات اخیر حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه استقلال بار‌ها و بار‌ها در طول این فصل نشان داده هیچ علاقه‌ای به مجادله کلامی و بیانیه نویسی‌های اعتراضی نداشته، اما هر بار در مقام پاسخ‌گویی و دفاع از حقوق تضییع شده ناچار به واکنش شده است.

این باشگاه ابیات خبیری را سخیف خواند و افزود: متاسفانه حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علاقه بسیاری دارد هرازگاهی در مورد تیم بزرگ استقلال صحبت کند و با خودشیرینی به‌دنبال پیدا کردن جایی در میان هواداران تیمش باشد. باعث تاسف بسیار است که عضو هیئت مدیره یک باشگاه تا این حد ادبیات سخیف و سطح پائینی دارد. قابل توجه این‌که ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال بعد از پایان بازی شب گذشته مقابل تراکتور در کنفرانس خبری با صراحت گفت: من به همه تیم‌ها از جمله سپاهان و پرسپولیس احترام می‌گذارم، اما این حق را دارم که نظر خودم را داشته باشم و ضمن احترام، به نظر من استقلال شایسته قهرمانی بود و من به همین دلیل به تیمی که قهرمان شده تبریک نمی‌گویم.

در ادامه بیانیه باشگاه استقلال چنین آمده است: این حرف نشان‌دهنده نگاه حرفه‌ای و منصفانه سرمربی تیم استقلال است و هیچ‌گونه بی‌احترامی به هیچ تیمی نبود. اما متاسفانه خبیری که پیش از این هم اظهار نظر اضافی در مورد کاپیتان استقلال انجام داد و به همین دلیل توبیخ شد، باز هم خارج از حد و حدود و اندازه خود صحبت کرده و به سرمربی تیم استقلال بی‌احترامی کرده است. چرا در حالی که ریکاردو ساپینتو هیچ‌گونه بی‌احترامی نکرده، خبیری از کلمات زشت و سخیف در مورد سرمربی تیم استقلال صحبت می‌کند؟ آیا این خود نشان‌دهنده بی‌ادبی و بی‌فرهنگی و بی‌شخصیتی او نیست؟ آیا کسی که در چنین شرایطی می‌گوید سرمربی تیم حریف بی‌فرهنگ و بی‌شخصیت است، خود نماد بی‌فرهنگی و بی‌شخصیتی نیست؟ به نظر می‌رسد علاقه فراوان به مصاحبه به شکل بدی حسین خبیری را اذیت می‌کند!

باشگاه استقلال در راستای حمایت از حقوق سرمربی و هواداران خود، به دلیل این صحبت‌های سخیف و بی‌ادبانه از عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت می‌کند. گویا برای خبیری بدنامی بهتر از گمنامی است که البته باشگاه استقلال چنین اجازه‌ای به او و امثال او نمی‌دهد و در صورت تکرار، با شیوه‌های دیگری پاسخ او را می‌دهد.

حسین خبیری شب گذشته و بعد از قهرمانی پرسپولیس در جمع خبرنگاران در واکنش به صحبت‌های ساپینتو در نشست خبری که گفته بود «این حق را می‌توانم داشته باشم که به تیمی نتوانم تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود»، گفته بود: او یک آدم بی‌فرهنگ و بی‌شخصیت است. ساپینتو نشان داده فقر فرهنگی و شخصیتی دارد. اگر شخصیت داشت یاد می‌گرفت به تیم قهرمان احترام بگذارد. همین چند روز پیش بود که بارسلونا قهرمان شد و بلافاصله رئال مادرید به آن‌ها تبریک گفت. او در اروپا زندگی و بازی کرده، اما فقط پاسپورت آنجا را دارد. با حرف کسی مثل او قهرمانی و تلاش بازیکنان ما زیر سؤال نمی‌رود. بهتر است ساپینتو به ضعف‌های خودش بپردازد و بداند با زیر سؤال بردن دیگران هیچ‌وقت نمی‌تواند خودش را بزرگ کند. این حرف‌ها مورد انزجار همه اهالی فوتبال است. کسی هم که به ساپینتو مشاوره می‌دهد تا این حرف‌ها را بزند فرد بی‌سوادی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین