کد خبر: ۸۴۱۲۲
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۸

قنبری: برخی نطقها بوی تخریب می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نائب رئیس مجلس در پی‌تذکر سخنگوی فراکسیون خط امام (ره) که خواستار جلوگیری هیئت رئیسه از نطق نمایندگان علیه جریان‌های رقیب یا مقامات کشور شد،از نمایندگان خواست که در آستانه انتخابات از تریبون مجلس، له و علیه مصادیق کاندیداها و جریان‌های حاضر در رقابت انتخابات صحبت نکنند. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، داریوش قنبری درجلسه علنی امروز مجلس طی تذکری آیین نامه‌ای با استناد به ماده 23 آیین نامه داخلی مجلس مبنی بر ضرورت حفظ شان و جایگاه مجلس به نطق‌های علیرضا زاکانی و حمید رسایی نمایندگان تهران گفت: «یکی ازدوستانمان توهین‌هایی به جریان رقیب و رئیس جمهورسابق کردند که انتظار داشتیم به شکلی پاسخ توهین‌ها از طرف رئیس جلسه داده می‌شد».

وی تصریح کرد: «البته ما می‌دانیم که رئیس جلسه مخالف این صحبت‌هاست وبسیاری ازدوستان اصولگرا نیزبا این صحبت‌هاموافق نیستند».

نماینده ایلام با تشکر از برخی نمایندگان اصولگرا به خاطر مخالفت با این نطق گفت: «افرادی که به این شکل بی‌مهابا آرمان‌های انقلاب را زیر سئوال می‌برند، زمانی که به قرآن توهین می‌شد وصحبت از دوستی با اسرائیل مطرح بود کجا بودند».

سپس محمدرضا باهنر که ریاست جلسه را بر عهده داشت، قصد قطع کردن میکروفون قنبری را داشت که نماینده ایلام افزود: «این نطق‌ها در آستانه انتخابات بوی تخریب می‌دهد و ما انتظار داریم جلوی این توهین‌ها گرفته شود».

باهنر گفت: «ازنمایندگان خواهش می‌کنم در این زمان که به انتخابات نزدیک می‌شویم از تریبون مجلس له و علیه مصادیق کاندیداها و جریان‌های حاضر در رقابت انتخابات صحبت نکنند».

وی تصریح کرد: «تریبون مجلس وظایف خاصی دارد که عمده آن برای مردم است لذا نباید از این تریبون استفاده جناحی کنیم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین