کد خبر: ۸۴۱۳۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

روزنامه حسین شریعتمداری حامی علی لاریجانی شد!

اظهارات برخی سخنرانان هم نقاب از چهره واقعی و منافقانه مدعیان اصلاح‌طلبی برمی‌داشت و انتشار سخنان آن‌ها در تلویزیون برای جریان نقاق و برانداز گران تمام شد؛ بنابراین جای تعجب است که چرا باید به جای منافقین و براندازان، آقای انتظامی از پخش گزارشی مستند درباره کنفرانس برلین ناخرسند باشد و نسبت به خدمت مهم آقای لاریجانی در روشنگری افکار عمومی ایجاد تردید و تشکیک کند؟
روزنامه حسین شریعتمداری حامی علی لاریجانی شد!
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان نوشت: جای تعجب است که چرا باید به جای منافقین و براندازان، آقای انتظامی از پخش گزارشی مستند درباره کنفرانس برلین ناخرسند باشد و نسبت به خدمت مهم آقای لاریجانی در روشنگری افکار عمومی ایجاد تردید و تشکیک کند؟

حسین انتظامی معاون اسبق مطبوعاتی وزارت ارشاد از قول علی لاریجانی مدعی شد پخش کنفرانس برلین از سیما اشتباه بود. اظهارات انتظامی در حالی است که وی، دبیر کمیسیون دسترسی آزاد به اطلاعات است و عجیب است که درباره روشنگری مستند تلویزیون، از سانسور حمایت می‌کند!

کنفرانس برلین یا «کنفرانس ایران بعد از انتخابات» در آخرین روز‌های فروردین ۷۹ توسط بنیاد هاینریش بل که زیر نظر حزب سبز‌های آلمان اداره می‌شد، برگزار شد. این بنیاد آلمانی از برخی سیاسیون ایرانی دعوت کرد که ۱۷ نفر پذیرفتند.

بلافاصله بعد از شروع این کنفرانس در برلین، بنیاد حزب سبز آلمان با همراهی بسیاری از گروهک‌های سیاسی، با صدور بیانیه‌ای مشترک خواستار تشکیل یک حکومت لائیک و سکولار در ایران شد. اظهارات برخی سخنرانان هم نقاب از چهره واقعی و منافقانه مدعیان اصلاح‌طلبی برمی‌داشت و انتشار سخنان آن‌ها در تلویزیون برای جریان نقاق و برانداز گران تمام شد؛ بنابراین جای تعجب است که چرا باید به جای منافقین و براندازان، آقای انتظامی از پخش گزارشی مستند درباره کنفرانس برلین ناخرسند باشد و نسبت به خدمت مهم آقای لاریجانی در روشنگری افکار عمومی ایجاد تردید و تشکیک کند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین