کد خبر: ۸۴۱۴۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

تاکنون چند نفر در ایران به کرونا مبتلا شده اند؟

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۲۲۴ نفر رسید.
تاکنون چند نفر در ایران به کرونا مبتلا شده اند؟
آفتاب‌‌نیوز :

تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۲۹۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۹۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۴۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۴۴۱ دُز رسید.

در ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۲۲۴ نفر رسید. ️متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۲۳۶ رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۶۴ هزار و ۸۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۲۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۶ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۵۸۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۶۸ شهر در وضعیت زرد و ۳۷۹ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

 به گزارش وبدا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: «بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته ۰ شهر بوده، اما تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۷ به ۱ شهر کاهش یافت.  همچنین تعداد شهر‌های با وضعیت زرد از ۱۰۶ به ۶۸ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی از ۳۳۵ به ۳۷۹ شهر رسید.
 
قرمز: ۰ شهر
نارنجی: ۱ شهر
زرد: ۶۸ شهر
آبی: ۳۷۹ شهر»

تاکنون چند نفر در ایران به کرونا مبتلا شده اند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین