کد خبر: ۸۴۱۴۸۱
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

صعود ۱۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

بازار سرمایه با پیشتازی گروه بانکی به واسطه‌ی گزارشات مطلوب این گروه، اولین روز خرداد را با صعودی ۱۶ هزار واحدی به پایان رساند.
صعود ۱۶ هزار واحدی شاخص کل بورس
آفتاب‌‌نیوز :

بازار سهام سومین روز کاری هفته را با توجه به گزارشات مطلوب شرکت‌ها، خصوصا گزارش برخی از سهام گروه بانکی مثبت آغاز کرد و در ادامه رفته رفته جو مثبت تری را تجربه کرد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۶ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۳۱۸ هزار واحد رسید و به این ترتیب نتوانست خود را در کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی تثبیت کند. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع ۷۷۶ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «وبملت»، «تاپیکو» و «اخابر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند. همچنین سه نماد «پی پاد»، «وبملت» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «شگویا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱ خرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۱۳ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان پول وارد بورس کردند.

در بازار امروز ۲۹۳ نماد در محدوده مثبت و ۱۱۳ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۱۹ نماد در محدوده مثبت و ۱۵۲ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین