کد خبر: ۸۴۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۳

ناطق نوری: هیچ‌كس تصمیمی نگرفته است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس دفتر ویژه بازرسی مقام معظم رهبری در پاسخ به این سوال كه آیا شما هیچ‌كس را برای كاندیداتوری در انتخابات پیشنهاد كرده‌اید؟ گفت: «نه، هرچه خدا خواست».

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اكبر ناطق نوری صبح روز چهارشنبه در حاشیه‌ مراسم بزرگداشت روز نیروی هوایی و تقدیر از حماسه‌آفرینان 19 بهمن 57 در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال كه آیا انتخابات آینده دوقطبی می‌شود؟ اظهار كرد: «نمی‌دانم؛ چون هنوز هیچ چیز مشخص نیست، نه برای من، نه برای شما و نه برای خودشان كه تصمیم می‌گیرند. هنوز هیچ چیزی معین نیست و هیچ‌كس تصمیمی نگرفته است».

وی در جواب این سوال خبرنگاران که «آیا بدین ترتیب برای تصمیم‌گیری نهایی دیر نمی‌شود؟»، گفت: «هنوز دیر نشده است؛ نه آن طرفی‌ها و نه این طرفی‌ها تصمیمی نگرفته‌اند. هرچه دیرتر تصمیم بگیرند بهتر است».

این عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز درباره نظر تشكل متبوعش برای انتخابات آتی ریاست جمهوری نیز تصریح كرد: «جامعه روحانیت هنوز هیچ تصمیمی برای مصادیق انتخابات نگرفته و كسی را هم پیشنهاد نداده است».

وی در برابر پرسشی درباره‌ طرح دولت وحدت ملی نیز گفت: «من درباره دولت وحدت ملی صحبت كرده‌ام و همان است كه توضیح داده‌ام».

وی در مورد حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری نیز پاسخ داد: «در این مورد چیزی نمی‌دانم».

وی در پایان با اظهار بی‌اطلاعی از انجام نظرسنجی در بین اصولگرایان برای تعیین وزن مصادیق كاندیداتوری در بین این طیف افزود: «در این مورد چیزی نمی‌دانم و باید از خودشان بپرسید. من خبر ندارم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین