کد خبر: ۸۴۱۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
تبلیغات

بهترین فرصت برای خرید نرم افزار CRM پیام گستر در جشنواره خرداد ۱۴۰۲ را از دست ندهید!

اولین سوالی که مدیر شرکت‌ها قبل از خرید CRM از خود می‌پرسند این است که آیا سازمانشان واقعا به این نرم افزار نیاز دارد یا خیر؟ باید بدانید که این روز‌ها اکثر شرکت‌ها در هر اندازه‌ای از ابزار CRM استفاده می‌کنند. زیرا این نرم افزار یک دارایی مهم برای هر کسب و کاری است و می‌تواند رضایت مشتری شما را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد.
بهترین فرصت برای خرید نرم افزار CRM پیام گستر در جشنواره خرداد ۱۴۰۲ را از دست ندهید!
آفتاب‌‌نیوز :

به عبارت دیگر می‌توان گفت حیات یک سازمان به مشتریان راضی و وفادارش بستگی دارد. نباید فراموش کنید که فروش محصولات و خدمات به مشتریان قدیمی، آسان‌تر از پیدا کردن مشتریان جدید است؛ بنابراین نیاز به نرم افزار CRM برای تمرکز بر مشتریان در هر سازمانی حس می‌شود.

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید نرم افزار CRM در بین کسب و کار‌های ایرانی، پیام گستر، نرم افزار CRM را با تخفیف ویژه در جشنواره خرداد ۱۴۰۲ عرضه می‌کند. نرم افزار CRM پیام گستر، یک ابزار قدرتمند است که به کسب و کار‌ها کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف خود را کامل‌تر ببینند. با استفاده از قابلیت‌های آن می‌توانید در این جشنواره، رویکرد‌های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری خود را بهینه کنید تا مشتریان دسترسی بهتری داشته باشند و از این طریق تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

مزایای پیاده‌سازی CRM پیام گستر در سازمان‌ها

ارتباط با مشتریان و مدیریت آن‌ها موضوع مهمی در بازاریابی کسب و کار‌ها و بهبود کیفیت ارائه خدمات است. این که بتوان اطلاعات تمام مشتریان و روند مذاکرات با هر کدام از آن‌ها را مدیریت کرد، نیازمند به یک برنامه جامع و کامل است. نرم افزار CRM پیام گستر ابزاری مناسب برای مدیریت ارتباط با مشتریان است. آشنایی با مزیت‌های این سیستم منجر به توسعه هر کسب و کاری می‌شود. برخی از مزایای این نرم افزار شامل موارد زیر است.

ایجاد یک پایگاه داده از سرنخ‌ها و مشتریان

یک CRM خوب به شما کمک می‌کند اطلاعات و تعاملات بالقوه را در یک مکان متمرکز کنید. همچنین این امکان را به تیم‌های سازمان می‌دهد که به اطلاعات مشتری دسترسی داشته باشند؛ بنابراین این پایگاه داده یک مرجع برای مدیران و کارشناسان فروش است که می‌توانند بدون اتلاف وقت به سادگی صفر تا صد روند فروش را تحت نظر داشته باشند.

امکان مدیریت و پیگیری به موقع مشتریان

یک پلتفرم CRM با ایجاد یک مکان متمرکز برای تمام اطلاعات مشتری، فرآیند‌های فروش را ساده می‌کند. این داده‌ها شامل جزئیات تماس، سابقه ارتباط و تاریخچه خرید است. داشتن این اطلاعات به راحتی می‌تواند به تیم فروش کمک کند تا سرنخ‌های بالقوه را شناسایی و پیگیری کنند و همچنین مشتریان موجود را حفظ کنند.

بهترین فرصت برای خرید نرم افزار CRM پیام گستر در جشنواره خرداد ۱۴۰۲ را از دست ندهید!

کارشناسان فروش وضعیت می‌توانند هر معامله را بررسی کرده و پیگیری‌های خود را در مورد معاملات با بیشترین شانس اولویت بندی کنند. همچنین اعلان‌های بی‌درنگ این نرم افزار موجب می‌شود تا نیاز‌های مشتریان احتمالی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنید.

اتوماتیک کردن فعالیت‌های تکرار شونده

تیم فروش شما نباید درگیر ورود داده‌ها یا سایر وظایف اداری پیش پا افتاده باشند، در حالی که باید روی سرنخ‌ها و فرصت‌های فروش متمرکز شوند. گردش کار آسان نرم افزار CRM پیام گستر می‌تواند به شما کمک کند کار‌های روتین مانند وارد کردن ایمیل، تماس، جلسات و ... را خودکار کنید و زمان فروش خود را به حداکثر برسانید؛ بنابراین نرم افزار CRM بهره‌وری کارشناسان فروش را افزایش می‌دهد.

دسته‌بندی و اولویت‌بندی مشتریان

شما برای راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی نیاز دارید که مشتریان را در دسته‌بندی‌های جداگانه قرار دهید. یکی دیگر از مزیت‌های CRM پیام گستر طبقه‌بندی مشتریان است که این امکان را به تیم فروش می‌دهد تا مخاطبان را بر اساس معیار‌های خاصی مانند مکان، مرحله معامله، اندازه سازمان و نوع درخواست خدمات و محصولات، دسته‌بندی کنند؛ بنابراین تیم بازاریابی به راحتی می‌تواند تبلیغات خود را در یک موقعیت خاص برای مشتری مورد نظر خود انجام دهد.

تحلیل و اندازه‌گیری عملکرد و فرآیند‌های جاری شرکت

گزارش‌ها و داشبورد‌های قدرتمند CRM پیام گستر می‌توانند به شما کمک کنند عملکرد فروش خود را تجزیه و تحلیل کرده و در هر زمان و هر مکان وضوح بیشتری در کسب و کار خود به دست آورید. با کمک نمودارها، KPI‌ها و موارد دیگر، معیار‌های کلیدی مانند سرنخ‌های ایجاد شده، تعداد فرصت‌های موفق و ناموفق، دلایل شکست، معاملات در دست تولید و موارد دیگر را ارزیابی کنید.

پیش بینی دقیق‌تر فروش

با هر عملیات تجاری، باید بتوانید عملکرد گذشته خود را مرور کنید و به طور استراتژیک برای آینده برنامه‌ریزی کنید. با استفاده از گزارش‌های فروش خودکار در نرم‌افزار CRM پیام گستر، می‌توانید روند‌های کلیدی را شناسایی کنید و ایده‌ای از عملکرد چرخه فروش آینده خود داشته باشید. سپس اهداف و معیار‌های خود را متناسب با آن پیش‌بینی‌ها تنظیم کنید.

جشنواره خرداد تکرار نشدنی CRM پیام گستر

بهترین فرصت برای خرید نرم افزار CRM پیام گستر در جشنواره خرداد ۱۴۰۲ را از دست ندهید!

پیام گستر با بیش از ۴۰۰۰ مشتری، یک CRM همه کاره فروش، بازاریابی، اتوماسیون اداری و مدیریت تبلیغات است که به شرکت‌ها در رشد کسب‌وکارشان کمک می‌کند. این نرم‌افزار برای شرکت‌هایی با هر شکل و اندازه طراحی شده است و اتصال داده‌ها را از هر سیستمی ممکن می‌کند.

با توجه به افزایش نرخ دلار و هزینه‌های جاری، پیام گستر تلاش کرده است تا امکان خرید را برای مشتریان آسان‌تر کند. به همین دلیل در جشنواره خرداد برای خرید CRM پیام گستر تخفیف ویژه در نظر گرفته. این یک تخفیف تکرار نشدنی است؛ بنابراین بهتر است این فرصت را از دست ندهید و خرید خود را نهایی کنید.

از طرف دیگر این نرم‌افزار به شما امکان استفاده از دمو رایگان می‌دهد. از مزایای استفاده از دمو رایگان CRM پیام گستر این است که می‌توانید با تمام امکانات محصول پیام گستر در قالب یک نسخه رایگان ۳۰ روزه آشنا شوید و عملکرد‌های آن را مقایسه و بررسی کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین