کد خبر: ۸۴۱۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

مهدی طارمی شکار جدید کوسه‌های اروپا

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با وجود تمایل باشگاه سویا اسپانیا به جذب او قصد دارد به یک تیم در لیگ برتر انگلیس منتقل بشود.
مهدی طارمی شکار جدید کوسه‌های اروپا
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ پرتغال موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ تیم فامالیکائو را شکست بدهد. هر چهار گل پورتو در این بازی توسط مهدی طارمی به ثمر رسید و مهاجم ایران در این مسابقه «پوکر» کرد.

این اتفاق صعود طارمی به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال با ۲۱ گل را به دنبال داشت و سر و صدای زیادی در مطبوعات پرتغال به پا کرد. روزنامه آبولا پرتغال در گزارشی با اشاره به درخشش طارمی اعلام کرد که گل‌های این مهاجم ایرانی در پرتغال، «کوسه‌های» اروپا یا همان باشگاه‌های بزرگ و ثروتمند را که بدون مشکل دست به خرید بازیکن می‌زنند، جذب می‌کند.

این روزنامه سپس به علاقه باشگاه سویا اسپانیا به طارمی پرداخت و نوشت: «سویا به طور جدی در حال بررسی احتمال به خدمت گرفتن بازیکن پورتو است. پورتال «تودوفیچاخس» این علاقه را گزارش می‌دهد که در صورت قهرمانی آندولسی‌ها در لیگ اروپا می‌تواند محقق شود، زیرا سویا می‌داند که باید تلاش کند تا این ایرانی را از پورتو خارج کند.

طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و هنوز به پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه پرتغالی پاسخ مثبت نداده است. ابولا دلیل این تصمیم طارمی را این‌طور برشمرده است: «طارمی با ورود به آخرین سال قرارداد، تمدید آن را متوقف کرده و منتظر پایان فصل است تا تمام سناریو‌های روی میز را ارزیابی کند. انتقال به لیگ برتر (انگلیس) همچنان هدفی است که او دنبال می‌کند. اگر او فصل را به عنوان برترین گلزن لیگ پرتغال به پایان برساند، مطمئناً امتیاز و اعتبار بیشتری کسب خواهد کرد و در حال حاضر از حمایت بی قید و شرط هم تیمی‌هایش برای رسیدن به این موفقیت برخوردار است.»

درخشش طارمی در هفته سی و سوم همچنین حضور او در تیم منتخب این هفته از مسابقات را به دنبال داشت. طبق بررسی سایت «گل پوینت» طارمی با ۸.۷ امتیاز نه تنها در ترکیب تیم منتخب قرار گرفته بلکه با بیشترین امتیاز صاحب عنوان بهترین بازیکن این هفته هم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین