کد خبر: ۸۴۱۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

انهدام باند مامورنما‌های سارق

جانشین پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند سارقان مأمورنما که اقدام به ۷۱ فقره سرقت در استان‌های البرز و تهران کرده بودند، خبر داد.
انهدام باند مامورنما‌های سارق
آفتاب‌‌نیوز :

سردار فرامرز به گذر در این‌باره گفت: به دنبال افزایش سرقت‌ها تحت عنوان مأمور در سطح استان البرز و فرماندهی انتظامی غرب استان تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفته و مشخص شد که سرنشینان سه دستگاه خودرو با معرفی خود به عنوان مامور پلیس اقدام به سرقت از مردم کرده و حس ناامنی را در بین شهروندان به خصوص مال باختگان به وجود آورده بود.

وی با بیان اینکه موضوع شناسایی و دستگیری سارقان، کشف و استرداد اموال مسروقه به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی در دو استان قرار گرفت، گفت: سرانجام کارآگاهان با مهارت و به‌کارگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت پنج نفر از سارقان را که همگی دارای سوابق کیفری بودند، شناسایی کرده و در یک عملیات منسجم و به صورت همزمان آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه ماموران استان در بازرسی از منازل متهمان تعداد ۳۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه و دو خودروی مورد استفاده در سرقت ها کشف و ضبط کردند، گفت:‌در تحقیقات به عمل آمده متهمان تاکنون به ۷۱ فقره سرقت در سطح استان‌های البرز و  فرماندهی غرب استان تهران اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کارآگاهان استان با هوشیاری توانسته‌اند ۳۳ نفر از مال باختگان را شناسایی کنند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در راستای شناسایی سایر مال باختگان توسط پلیس ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین