کد خبر: ۸۴۱۸۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

ساپینتو: رفتن یزدانی به سپاهان طبیعی نبود!

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که تیمش در نیمه نهایی جام حذفی دیدار سختی مقابل تیم فوتبال نساجی خواهد داشت.
ساپینتو: رفتن یزدانی به سپاهان طبیعی نبود!
آفتاب‌‌نیوز :

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار کرد: فردا یک دیدار سخت دیگر داریم که در جام حذفی مقابل نساجی است و امسال چهار مرتبه با این تیم بازی کرده‌ایم.

وی افزود: این تیم تاریخچه خوبی در مسابقات جام حذفی دارد و باید از تمامی ظرفیت خود استفاده کنیم و با تمرکز کافی بتوانیم حریف خود را شکست دهیم.

ساپینتو درباره تیم نساجی و صحبت‌های هرناندس در این رابطه که می‌خواهد به فینال برسد، عنوان کرد: این مربی جوان اسپانیایی را دیدم. به نظر من آن‌ها بیشتر دفاعی بازی می‌کنند و مدافعان این تیم سعی می‌کنند بازی را ببندند. سعی می‌کنند حرفانشان را با ضد حمله غافلگیر کنند. شاید فردا بخواهند با پنج مدافع بازی کنند. ما برای هر دو حالت آماده هستیم اما همانطور که گفتم تیمی با بازیکنان و باتجربه دارند و می‌خواهند مثل ما به فینال برسند.

او ادامه داد: امیدوارم با شرایط و آمادگی قبلی پا به این مسابقه بگذاریم و گل بزنیم. باید تا جایی که ممکن است گل بزنیم و این مقابل نساجی مهم است که زود تر گلزنی کند تا بعدش بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم. انتظار داریم یک تیم سخت مقابلمان بازی کند. باید خوب سریع بازی کنیم و خوب تحرک کنیم. باید تا آنجایی که می‌توانیم کار را زودتر تمام کنیم.

سرمربی استقلال درباره آرزوی موفقیت ژوزه مورایس برای او و استقلال گفت: من رابطه خوبی با او دارم. قبل از آن موضوع سیاوش پیش آمد. بعد از آن اتفاقی که افتاد کمی ناراحت بودم که بیرون زمین چه اتفاقی رخ داد. بعد از آن ما دیگر صحبتی نکردیم چون انتظار داشتم رسم پرتغالی ما را به جا بیاورد. باید به من زنگ می‌زد و با من صحبت می‌کرد که چه اتفاقی افتاد. آن بازیکن اشتباه بزرگی کرد اما هفته بعدش به سپاهان رفت.
هیچ‌وقت این اتفاق را در فوتبال ندیده بودم. البته برای ما هم خوب شد چون بعد از آن تیم ما بهتر شد اما انتظار داشتم با من تماس بگیرد اما این کار را نکرد.

او ادامه داد: شاید یک روز به من زنگ بزند و در این رابطه با من صحبت کند. کمیته‌شان باید درباره این بازیکن بازرسی و بررسی می‌کرد اما این کار رخ نداد. با این حال هر کسی مسئول رفتار خودش است اما شاید یک روز با من صحبت کند و باید ببینیم. ما مشکلی نداریم اما بعد از آن اتفاق باید با هم صحبت می‌کردیم.

او اضافه کرد: فکر می‌کنم باید این موضوع را به من توضیح می‌داد که چرا با بازیکنی قرارداد بست که سه امتیاز را از ما گرفت؟ این طبیعی نبود. در فرهنگ پرتغالی کمی درباره این مساله باید جدیت بیشتری به خرج داد. اگر برعکس بود، من هیچ‌وقت بازیکنی که آن کار را کرد نمی‌آوردم. من اینگونه‌ام، این منم!

ساپینتو در پاسخ به این سوال که پیروزی مقابل تراکتور بازیکنان تیم را دچار غرور نمی‌کند؟ عنوان کرد: نه!

او در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره وضعیت مالی باشگاه استقلال گفت: شما همیشه این سوال مشابه را از من می‌پرسید. می‌دانید شرایط ما فاجعه آمیز است. درباره مسائل مالی با ما صحبت نکنید. همه اعضای تیم پولی نگرفتند و مشکلات زیادی وجود دارد. ما با پول یا بدون پول مقابل نساجی بازی می‌کنیم و می‌رویم که آن‌ها را ببریم.

سرمربی استقلال درباره داربی احتمالی در فینال جام حذفی گفت: اول درباره نساجی باید صحبت کنیم. تمرکز من فقط بازی با نساجی است. 

او درباره اشتباهات داوری علیه استقلال در طول لیگ گفت: امیدوارم این اشتباهات در جام حذفی نباشد.

ساپینتو در رابطه با ماندنش در استقلال بیان کرد: این آرزوی من است اما خبر جدیدی تا الان نبوده است.

او درباره احتمال جدایی محبی و قایدی گفت: شایعات هر روز وجود دارند. این حرف رسانه‌هاست و من چه می‌توانم بگویم. اکنون ما می‌خواهیم نساجی را شکست دهیم و همه تمرکزمان روی این بازی است.

او درباره غایبان تیمش بیان کرد: رضا میرزایی نمی‌تواند برای ما بازی کند و کوین یامگا احتمال دارد بازی کند. می‌خواهیم پیروزی در این بازی را به بازیکنان مصدوم تقدیم کنیم. رضا میرزایی بازیکن بسیار خوبی است و شرایط خوبی داشت که مصدوم شد. ما این بازی را بخاطر میرزایی می‌بریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین