کد خبر: ۸۴۱۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
ابهامات در مورد نیمکت پیکان در لیگ بیست و سوم؛

گزینه اول هدایت خودروسازان معرفی شد

مسوولان باشگاه پیکان از سرمربی این تیم برای فصل آتی برنامه خواستند تا این مربی در آستانه تمدید قرارداد برای فصل بعد قرار بگیرد.
گزینه اول هدایت خودروسازان معرفی شد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پیکان به عنوان جوان‌ترین تیم لیگ بیست و بیست و دوم در شرایطی پای به این رقابت‌ها گذاشت که نتوانست در این فصل با مجتبی حسینی به جایگاهی بهتر از یازدهمی برسد.

البته این جایگاه در حالی به دست آمد که این باشگاه از نظر بودجه نیز جزو پایین‌ترین باشگاه‌ها بود و به همین خاطر پیکان بیشتر روی استفاده از محصولات خود تمرکز کرده بود.

مجتبی حسینی در اواخر لیگ به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم امید نامش بر سر زبان‌ها افتاد، اما او در آستانه حضور روی نیمکت تیم امید به دلیل مهیا نبودن شرایط از حضور در این تیم انصراف داد.

پیکان البته در روز‌های آخر لیگ با حواشی‌ای هم دست و پنجه نرم کرد و مشکلات مالی موجب شد تا روز‌های خوبی را خودروسازان تجربه نکنند. این در حالی بود که بیانیه پیکان در آستانه جدال با پرسپولیس موجب ناراحتی شدید مجتبی حسینی سرمربی این تیم شده بود و به همین خاطر گفته می‌شد که حسینی در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.

در همین راستا یکشنبه مدیریت و هیئت‌مدیره باشگاه پیکان نشستی را با مجتبی حسینی برگزار کردند و دلخوری‌های بین آن‌ها برطرف شد.

در این نشست همچنین به حسینی اعلام شد که او گزینه اول هدایت پیکان برای فصل بعدی است و مسوولان باشگاه از این مربی برای فصل آتی برنامه خواستند.

برنامه نقل و انتقالات، برنامه اردوی پیش فصل، بازیکنانی کگه اولویت ادامه حضور هستند و ... از جمله برنامه‌هایی است که قرار است حسینی به زودی به پیکان ارائه کند، اما هنوز قرارداد این مربی تمدید نشده است.

البته نام سعید دقیقی هم برای حضور در جمع خودرو سازان مطرح شده بود، اما این مربی هم در آستانه تمدید قرارداد با شمس آذر است که توانسته آن را لیگ برتری کند. با این حال باید دید که خودروسازان چه تصمیمی برای نیمکت تیمشان در لیگ بیست و سوم خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین