کد خبر: ۸۴۱۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

اظهار تأسف دبیرکل النجبا

شیخ اکرم الکعبی امروز چهارشنبه ضمن تجلیل از اندیشه و شجاعت شهید آیت‌الله محمد صدر در مبارزه با دیکتاتوری بعثی، وضعیت فعلی دولت ایالات‌متحده را به روز‌های پایانی صدام تشبیه و تصریح کرد که آمریکا تا فروپاشی در نظام جهانی فرصت چندانی ندارد.
اظهار تأسف دبیرکل النجبا
آفتاب‌‌نیوز :

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء به‌مناسبت سالگرد شهادت آیت‌الله «محمد محمدصادق الصدر» و دو فرزندش به‌دست دژخیمان بعثی، پیامی صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با اشاره به شجاعت شهید صدر ثانی در رویارویی با رژیم صدام، خاطرنشان ساخت: او از زمانه خود جلوتر بود و با چشم دوختن به آینده و توجه به انقلاب‌های پیشین، ظلم ظالمان و شیادان را برملا ساخت. آن شهید با اندیشه راهبردی خود دریافت که رژیم صدام پس از انتفاضه ١٩٩١ از درون فروپاشیده و فردی شجاع لازم است تا با غلبه بر ترس، نقطه پایانی را بر این رژیم بگذارد. "شهیدِ جمعه" با "انتفاضه کفن" مردم را به خیابان‌ها آورد تا بدون هراس در برابر ظالم بایستند.

وی با تأکید بر اینکه "امروز آمریکا مانند صدام دیکتاتور، از داخل سقوط کرده و در نظام جهانی نیز در حال فروپاشی است"، ادامه داد: وقت آن است که جهانیان، فروپاشی سیستم مافیا، جنایت و ترور را ببینند. زمان پایان دادن به هیمنه پوشالی آمریکا و سلطه بانک فدرال بر ثروت‌های عراق فرارسیده است تا اقتصاد کشورمان آزاد شود و دیگر نتوانند فروش نفت ما را در اختیار بگیرند و کمپانی‌های فاسد خود را با شرکت‌های تخصصی در زمینه برق و غیره جایگزین کنند.

دبیرکل النجباء ضمن یادآوری این جمله‌ از شهید صدر که "دوران حکمرانی سفارتخانه‌ها در جهان پایان یافته است"، افزود: کسی که خیال می‌کند آمریکای امروز همان آمریکای دیروز است، باید تفکر خود را تغییر دهد. کما اینکه وقتی انقلابیون و در رأس آن‌ها شهید «ابومهدی المهندس» در برابر سفارت شر ایستادند، هیچ‌کس جز چند مزدور نگهبان در سفارتخانه باقی نماند و همگی به اربیل گریختند.

الکعبی با اظهار تأسف از بازگشت متکبرانه اشغالگران و پررنگ شدن حضور آنان در عراق، اضافه کرد: سفیر شر در کشور مقدسات جولان می‌دهد، گویی که بر این کشور تسلط و ولایت دارد؛ تا آنجا که علاوه بر در دست گرفتن زمام امور، وعده می‌دهد و تهدید می‌کند!

وی در همین رابطه ادامه داد: کلاغ‌های نیروهای هوایی آمریکا به‌طور دائم حریم هوایی عراق را نقض می‌کنند و سفیرشان در کمال پررویی تصریح می‌کند که از عراق نخواهند رفت!

فرمانده عالی‌رتبه مقاومت اسلامی عراق در خاتمه پیام خود، خطاب به دولت شیطانی آمریکا و سفیر ایالات‌متحده در بغداد اعلام کرد: ما قومی هستیم که در مسیر امام حسین علیه‌السلام قدم برمی‌داریم و به اندازه یک چشم بهم زدن از مرگ نمی‌هراسیم، بلکه به‌دنبال شهادتیم. تهدیدهای شما برای ما حتی به اندازه وِزوِز مگس هم نیست. ما نه اهل چانه‌زنی، نه سازش و نه عقب‌نشینی هستیم. فرصت شما اندک است و در حال متلاشی شدن هستید. مانند گذشته با ذلت و وحشت، بار شکست را بر دوش می‌کشید و از کشور ما خارج خواهید شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین