کد خبر: ۸۴۱۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

رئیس فدراسیون هندبال: مسئول امنیت سالن نیستیم

علیرضا پاکدل به اتفاقات فینال لیگ برتر هندبال واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون هندبال: مسئول امنیت سالن نیستیم
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس فدراسیون هندبال بعد از اتفاقات فینال لیگ برتر هندبال گفت: امروز بازی های لیگ به پایان رسید و تیم‌های اول تا دوم مشخص شدند. بازی‌های خوب در فینال و جریان لیگ نشان دهنده این است که از نظر کیفیت خیلی خوب بود. 

وی افزود: کمتر از یک هفته دیگر میزبان مسابقات باشگاه‌های آسیا هستیم. امیدواریم بعد از ۱۹ سال که میزبانی این رویداد به ایران داده شده، مسابقات را خوب برگزار کنیم و سبب شود میزبانی بیشتری به ایران داده شود.

وی در خصوص عدم حضور برخی از رسانه‌ها گفت: مسئول امنیت سالن نیستیم و دستگاه‌های ذیرربط باید پاسخ بدهند. دستگاه‌های ذیربط دستورالعمل‌هایی دارند که باید انجام دهند.

سرمربی شاملی: حق بازیکنان ما برد و قهرمانی بود

به گزارش ایسنا، ظهرابی سرمربی تیم هندبال شاملی بعد از برد مقابل سپاهان و کسب عنوان دومی لیگ برتر هندبال مردان بخاطر تفاضل کمتر گفت: به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. بچه‌های ما شایسته قهرمانی بودند. ما شرایط لازم را در بازی اول نداشتیم. خداراشکر ریکاوری کردیم و در بازی دوم بهتر ظاهر شدیم.

وی در خصوص داوری بازی گفت: در مورد داوری در بازی قبلی هم حرف نزدم. چهار بازی داشتم و یک باخت دادم. حق بازیکنان ما برد و قهرمانی بود. امیدوارم هندبال ایران رشد کند. 

او در مورد حضور در جام باشگاه‌های آسیا گفت: تاکنون درگیر بودیم و مشخص نیست شرکت کنیم. مقداری در مسائل مالی به مشکل خوردیم. باید هزینه مسابقات را به دلار پرداخت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین