کد خبر: ۸۴۱۹۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

جدایی هرناندس از نساجی؟

سرمربی نساجی درباره پایان همکاری او با این تیم بعد از حذف شدن از جام حذفی گفت: نمی‌دانم و خبری ندارم.
جدایی هرناندس از نساجی؟
آفتاب‌‌نیوز :

کارلوس هرناندس، سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از شکست ۴ بر صفر تیمش مقابل استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری پس از بازی گفت: ما در نیمه اول در بخش‌هایی خوب کار کردیم اما گل اول کرنر بود و بعد از آن اشتباه ابراهیمی موجب شد که ما برنامه‌های خود را تغییر دهیم. وقتی ۲ بر صفر مقابل استقلال عقب هستیم و ۲ گلی که بخاطر اشتباهات خوردیم، خیلی سخت است که بخواهیم تیم را جمع کنیم.

جدایی هرناندس از نساجی؟

این سرمربی درمورد اینکه گفته شده بود که اگر در این بازی نساجی نتیجه را به استقلال واگذار کند، آخرین حضورش روی نیمکت این تیم خواهد بود، گفت: من نمی‌دانم و خبری ندارم. به من کسی چیزی نگفته است.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال نساجی با مقایسه استقلال و پرسپولیس گفت: من نظر خودم را می‌گویم. هر دو تیم خوب بوده و بازیکنان بزرگی دارند. هر دو تیم برای یک شهر هستند و نام بازی آنها را داربی می‌گذاریم. شاید نتایج دلخواه هواداران خودشان رقم نخورد. هر تیمی که بهتر باشد برنده خواهد شد. هر دو تیم قوی هستند و شخصیت‌های متفاوتی دارند. هر دو تیم بازیکنان بزرگی دارند.

هرناندس درمورد شرایط داوری در فوتبال ایران و اینکه آیا داور روی گل اول استقلال تاثیر داشت یا خیر؟ گفت: درخصوص داوری حرفی نمی‌زنم. هر دو بازی اخیر را خوب قضاوت کردند و هر چه نظر آنها باشد به آن احترام می‌گذارم و نمی‌توانم حرفی بزنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین