کد خبر: ۸۴۲۰۵۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

زمین‌خواران به جان زمین خاکی فوتبال در خوزستان افتادند!

رییس هیات فوتبال شهرستان کارون گفت: متأسفانه افرادی غارتگر و زمین خوار در حال تصرف زمین خاکی روستای قلعه چنعان هستند.
زمین‌خواران به جان زمین خاکی فوتبال در خوزستان افتادند!
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالمحمد زرگانی اظهارکرد: ورزشکاران قلعه چنعان بیش از ۲۵ سال است که در زمینی به مساحت ۱۲۰+۹۰ متر مربع واقع در غرب روستا به فعالیت‌های ورزشی می‌پردازند و بالغ بر ۸ تیم فوتبال ورزشی با جمعیت هر تیم ۳۰ تا ۴۰ بازیکن که جمعا ۳۲۰ نفر است، همه روزه به فعالیت‌های فوتبال مشغول هستند و همین ورزش نیز باعث نشاط و شادابی و سلامتی بسیاری از نوجوانان و جوانان این روستا شده است.

وی ادامه داد: از همین زمین فوتبال بازیکنان زیادی تقدیم استان و کشور شده است، ولی متأسفانه افرادی غارتگر و زمین خوار از همین زمین ورزشی به عنوان مالک حقیقی خود را معرفی می‌کنند. آیا این زمین خواران یا غارتگران سند ملکی دارند که شبانه به سمت زمین فوتبال حمله می‌کنند و تیرک‌های دروازه را به سرقت می‌برند و مانع انجام فعالیت‌های ورزشی جوانان روستا شده اند. این افراد با این اقدام شان شوک روحی و روانی شدیدی به ورزشکاران روستا وارد کرده اند.

رییس هیات فوتبال کارون گفت: باتوجه به این که زمین فوق یکی از دو زمین ورزشی موجود در روستا بوده که جوانان در آن به فعالیت‌های ورزشی می‌پرداختند، بیم آن می‌رود که با سلب تنها امید و مکان ورزشی روستا، نوجوانان و جوانان دچار آسیب‌های اجتماعی شدید شوند و به طبع آن تفریجات ناسالم و حتی زمینه‌های بروز ناهنجاری اجتماعی و اعتیاد‌های شایع در بین جوانان به وجود بیاید.

وی افزود: از دادستان محترم شهر می‌خواهیم با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و رسیدگی و نیز فراهم نمودن اسباب تفریح و نشاط سالم برای جوانان، ما را هرچه بیشتر برای تهیه زمین ورزشی فوتبال برای این مردم ولایت مدار قلعه چنعان و به ویژه جوانان ورزشکار این روستا یاری دهد و موجبات مسرت اهالی روستا را فراهم نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین