کد خبر: ۸۴۲۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
تبلیغات

جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان؛ چرا زمستان فصل آنتالیاست؟

جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان، مهیج تر و متفاوت تر از فصل های دیگر است. تعدادی پیشنهاد جذاب برای سفر به آنتالیا در زمستان گذاشته ایم.
جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان؛ چرا زمستان فصل آنتالیاست؟
آفتاب‌‌نیوز :

با تور آنتالیا در زمستان سفری مفرح، جذاب و شگفت‌انگیز را تجربه کنید. جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان با وجود سختی سرما، مکان‌هایی رؤیایی هستند. گشت‌وگذار در فصل زمستان آن هم در این شهر می‌تواند خاطره‌انگیزترین سفر در طول زندگی شما باشد. مهم‌ترین جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان، طبیعت بی‌نظیر آن است. تفریحاتی که در طبیعت زمستانی آنتالیا وجود دارند، آدرنالین بدن را بالا می‌برند و هیجانی وصف‌نشدنی را رقم می‌زنند. اما چرا زمستان فصل آنتالیا است؟ چه چیزی گردشگران را ترغیب می‌کند تا فصل زمستان را برای سفر به آنتالیا انتخاب کنند؟

چرا بهتر است در زمستان به آنتالیا سفر کنیم؟

اغلب مسافران، تور آنتالیا را برای تعطیلات تابستانی انتخاب می‌کنند؛ آنها از زیبایی‌های زمستان آنتالیا غافل هستند و تفریحات بی‌نظیر این شهر را تجربه نکرده‌اند. افرادی که عاشق سکوت و غرق ‌شدن در آرامش زمستان هستند، بیش از سایرین از آنتالیا لذت می‌برند. به علت سرمای این شهر، تعداد گردشگران در روزهای زمستانی کاهش می‌یابد و جاهای دیدنی آنتالیا میزبان گردشگران کمتری خواهند بود. فرصت بازدید از مکان‌هایی که همواره شلوغ هستند در فصول سرد امکان‌پذیر می‌شود. از طرفی گرمای طاقت‌فرسا نمی‌تواند مانع از بازدید یا تفریح در طول مسافرت شود.

آنتالیا برای مسافران زمستانی خود سرگرمی‌های مناسب فصل در نظر گرفته است. این سرگرمی‌ها می‌توانند با خانواده، دوستان یا به‌ تنهایی انجام شوند. مثلاً سورتمه سواری روی یخ از جمله تفریحاتی است که هم به صورت تک نفره و هم خانوادگی انجام می‌شود. این تفریحات تنها در فصل زمستان و در آغوش برف و یخ امکان‌پذیر هستند.

اسکی در کوه های برفی اطراف آنتالیا

آنتالیا به کوه‌های بلندی نزدیک است که در زمستان پاتوق اسکی‌بازهای ماهر به‌ حساب می‌آیند. افرادی که در تور آنتالیا شرکت می‌کنند معمولاً اسکی در کوه‌های برفی اطراف آنتالیا را اولویت سفر خود قرار می‌دهند. پیست اسکی آنتالیا مکانی تفریحی و دارای امکانات ویژه برای گردشگران است؛ امکانات موجود در پیست اسکی آنتالیا به راحتی و آسایش مسافران کمک می‌کند و مکانی دنج را پدید آورده است. از امکانات مهم این پیست می‌توان روش دسترسی به آن را نام برد. وسیله‌های نقلیه عمومی بسیاری در آنتالیا وجود دارند که دسترسی به پیست را راحت‌تر می‌کنند.

پیست‌ اسکی آنتالیا یک پیست معمولی نیست و مسیرهای بسیار متنوعی دارد که علاقه‌مندان به این رشته را به چالش می‌کشد. چالش‌های این مسیر به ‌قدری سرگرم‌کننده هستند که زمان و مکان از دست می‌روند و تنها لذت ‌بردن از محیط برای فرد اهمیت پیدا می‌کند. در کوه‌های اطراف آنتالیا علاوه‌بر پیست اسکی، تفریحات دیگری نیز وجود دارد. با بازدید از پیست اسکی کوه‌های برفی آنتالیا، می‌توان از یک مجموعه تفریحی کامل بازدید کرد.

جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان؛ چرا زمستان فصل آنتالیاست؟

بالن سواری در آنتالیا

بالن‌سواری به هنگام سفر با تور آنتالیا حس ناب پرواز را به مسافران القا می‌کند. تماشای آسمان آبی و زیبای آنتالیا با بالن، تفریحی جذاب و خاص است که در تور آنتالیا رقم می‌خورد. این تفریح با بهترین تجهیزات و امکانات همراه است تا امنیت گردشگران حفظ شود. از طرفی بهترین مربیان بالن‌سواری در آنتالیا، همراه گردشگران خواهند بود. استفاده از این بالن‌ها در فصل سرد زمستان، می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. با بالارفتن و افزایش ارتفاع، سرمای هوا نیز بیشتر می‌شود و بهتر است لباس‌های گرم را به‌ همراه داشته باشید.

از آسمان آنتالیا که گذر کنیم، زیرپا منظره سفید و برفی این شهر را خواهیم دید؛ مناظری که حس شادی و نشاط را در کنار آدرنالین به بدن تزریق می‌کنند. گردشگران می‌توانند در مدت 30 دقیقه این شهر زیبا را از آسمان نظاره‌گر باشند. بالن‌ها حین پرواز از روی مناظر و سواحل زیبا عبور می‌کنند و با باد زمستانی همراه می‌شوند. کاپادوکیا نام منطقه‌ای است که علاقه‌مندان به بالن‌سواری می‌توانند در آنجا حضور یابند.

جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان؛ چرا زمستان فصل آنتالیاست؟

سورتمه سواری در دریاچه یخ زده

دریاچه چیلدیر آنتالیا در فصل زمستان به دریاچه یخ‌زده تبدیل می‌شود و مکانی مناسب برای تفریح را به وجود می‌آورد. اغلب گردشگران تور آنتالیا در برنامه تفریحی خود سورتمه‌سواری در دریاچه یخ‌زده را لحاظ می‌کنند. می‌توان ادعا کرد که حتی برخی از مسافران تنها برای سورتمه‌سواری به آنتالیا سفر می‌نمایند. سورتمه‌سواری معروف‌ترین تفریح این مکان است؛ اما وسایل دیگری برای تفریح در این مکان وجود دارند. برف‌رو یکی دیگر از وسیله‌های نقلیه مناسب در زمستان است که در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در روزهای شلوغ و زمستانی آنتالیا، استفاده از وسایلی مانند سورتمه و برف‌روها، سخت می‌شود. افراد زیادی مشتاق استفاده از وسایل موجود در دریاچه هستند. در روزهای تعطیل دریاچه میزبان مسافران بسیار زیادی است و در اواسط هفته موج گردشگران کمتر می‌شود.

تماشای طبیعت زیبای آنتالیا در زمستان

طبیعت معمولاً با آرامش و سکوت همراه است. افراد بسیاری هستند که برای فرار از شلوغی شهر و آلودگی سفر به طبیعت را انتخاب می‌کنند. طبیعت در تمام فصول زیبایی‌های خاص خودش را دارد؛ اما در زمستان‌های آنتالیا چیز دیگری است. شرکت در تور آنتالیا یک پکیج کامل از طبیعت زیبا را فراهم می‌کند. تماشای تابش نور خورشید روی کریستال‌های برف چقدر می‌تواند دل‌انگیز باشد. از طرفی جاده‌هایی که در دل طبیعت زیبای آنتالیا قرار دارند، می‌توانند فضای رمانتیک را برای زوج‌های جوان رقم بزنند.

پرواز با چتر به آسمان ابری آنتالیا

پرواز در آسمان آنتالیا تنها به بالن‌سواری ختم نمی‌شود؛ چتربازی سرگرمی محبوبی است که می‌توان آن را بر فراز آسمان ابری آنتالیا تجربه نمود. این سرگرمی سطح هیجان بالایی دارد و می‌تواند یک روز کاملاً مفرح را برای گردشگران رقم بزند. افراد مشتاق می‌توانند حدود یک ساعت در آسمان شهر آنتالیا میان ابرها و روی بادها موج‌سواری کنند. چتربازی در آنتالیا با امکانات ویژه و خدمات نوین ارائه می‌شود. مثلاً می‌توان آخرین تکنولوژی موجود را روی چترها مشاهده نمود. برخی از چترها اتوماتیک هستند و افراد مبتدی که در تور آنتالیا شرکت می‌کنند نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

کلام آخر

آنتالیا شهری مرموز، هیجان‌انگیز و زیبا است. این شهر جاهای دیدنی بسیاری دارد که در فصول مختلف می‌توان از آن‌ها بازدید نمود. جاهای دیدنی آنتالیا در زمستان، دارای تفریحات خاص و منحصربه‌فردی مانند سورتمه‌سواری، چتربازی، اسکی و... هستند. تور آنتالیا در فصل زمستان خلوت‌تر از سایر فصل‌ها بوده و گردشگران کمتری در آنجا حضور دارند. شرکت در تور لحظه آخر آنتالیا می‌تواند هزینه سفر را کاهش دهد و لذت گردش را نیز دوچندان نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین