کد خبر: ۸۴۲۱۷۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

کارشناسی داوری دیدار هوادار و پرسپولیس

یک کارشناس داوری معتقد است علی صفایی قضاوت خوبی را در دیدار دوم نیمه نهایی جام حذفی نداشت.
کارشناسی داوری دیدار هوادار و پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

حیدر سلیمانی درباره قضاوت علی صفایی در دیدار پرسپولیس و هوادار در نیمه نهایی جام حذفی که با برتری سه بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی همراه شد، عنوان کرد: با اینکه اشتباهات داور در نتیجه بازی تاثیر چندانی نگذاشت اما قضاوت صفایی خوب نبود و دو اشتباه تاثیرگذار در این دیدار داشت.

او درباره صحنه‌های حساس این دیدار عنوان کرد: پنالتی پرسپولیس به‌درستی اعلام شد زیرا مدافع پای چپ ترابی را می‌زند و پنالتی صحیح بود. پنالتی اول هوادار اشتباه بود زیرا مهاجم خود را به مدافع پرسپولیس می‌زند تا خطا بگیرد. در داخل محوطه جریمه خطایی از سوی پورعلی‌گنجی رخ نداد و پنالتی اشتباه بود. حتی ممکن بود که برخوردی در بیرون از محوطه جریمه وجود داشته باشد اما خطایی در داخل محوطه رخ نداد.

این کارشناس داوری اضافه کرد: در اوقات تلف‌شده نیمه نخست، پرسپولیس گلی را به ثمر رساند که کمک‌داور به‌درستی آن را آفساید اعلام کرد زیرا ترابی در موقعیت آفساید صاحب توپ می‌شود و گل نادرست بود. پنالتی دوم هوادار نیز اشتباه بود زیرا قبل از برخورد توپ به دست علی نعمتی، مهاجم هوادار توپ را با دست لمس می‌کند و داور باید خطای هند مهاجم هوادار را اعلام می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین