کد خبر: ۸۴۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۲۳:۰۰

آیا دستمزد‌ها در سال 88 افرایش می‌یابد؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور معتقد است میزان حقوق کارکنان دولت در سال 1388 افزایش می‌یابد. این درحالی است که ماده 13 لایحه هدفند کردن یارانه‌ها بر ثابت ماندن حقوق کارکنان دولت تاکید دارد. با اینحال وزیر کار و امور اجتماعی نیز از اصلاح تاخیر یک‌ساله در افزایش حقوق کارگران و کارمندان نسبت به نرخ تورم خبر داده است.

به گزارش سرویس اقتصاد و صنعت آفتاب، امیرمنصور برقعی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور اظهار داشت: «پیش‌بینی‌های افزایش حقوق کارکنان شاغل دولت ناظر بر اجرای بخش‌هایی از قانون مدیریت خدمات کشوری است که از طریق فصل دهم این قانون عملی خواهد شد». به گفته او دستگاه‌های مسئول مشغول تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی این قانون هستند.

اما وزیر کار در مورد میزان تاثیر طرح هدف‌مند کردن یارانه‌ها بر حداقل دست‌مزدها گفته است: «ماده 13 هدفمند کردن یارانه‌ها توسط دولت اعلام شده‌بود. خوشبختانه با پی‌گیری وزارت کار و امور اجتماعی، هم در دولت و هم در مجلس اعلام کردند که این را به خاطر کارمندان و کارگران اصلاح خواهند کرد و در سال 88 اجرا نخواهد شد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۷
0
0
آب كه از سر گذشته.ما مردم هم كه خيلي گشنه نيستيم به قول بعضي ها، چند ماه ديگه هم كه خاتمي جون مياد دنيامون گلستون ميشه به قوله بعضي ها آخرش جالب ميشه.....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین