کد خبر: ۸۴۲۳۱۵
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

کناره‌گیری سعید دقیقی از سرمربیگری شمس آذر قزوین

سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر قزوین با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هدایت این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور کناره‌گیری کرد.
کناره‌گیری سعید دقیقی از سرمربیگری شمس آذر قزوین
آفتاب‌‌نیوز :

سعید دقیقی بازیکن سابق لیگ برتر فوتبال کشور که سابقه حضور در تیم‌های تراکتورسازی تبریز، پیکان قزوین و صباباتری را در کارنامه دارد، طی ۲ فصل اخیر هدایت تیم شمس آذر قزوین را در لیگ آزادگان بر عهده داشت.

وی در فصل اول حضور خود در شمس آذر در لیگ آزادگان توانست این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد و در ادامه در فصل دوم با یک تیم جوان و بومی راهی مسابقات لیگ یک شد و توانست با کسب ۷٠ امتیاز، عنوان قهرمانی لیگ آزادگان را کسب کند تا پس از سال‌ها شاهد صعود یک تیم بومی از استان قزوین به لیگ برتر کشور باشیم.

در شرایطی که، اما و اگر‌هایی درباره حضور یا عدم حضور دقیقی در فصل آتی لیگ برتر در سمت سرمربی شمس آذر در فضای مجازی مطرح شده بود، ساعتی پیش وی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از سرمربیگری این تیم قزوینی کناره‌گیری کرد و حال باید منتظر ماند و دید مسئولان شمس‌آذر قزوین چه واکنشی در قبال این تصمیم دقیقی خواهند داشت ضمن اینکه پیش از تصمیم به کناره‌گیری وضعیت قرارداد دقیقی به چه صورت بوده است؟

کناره‌گیری سعید دقیقی از سرمربیگری شمس آذر قزوین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین