کد خبر: ۸۴۲۳۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

لباس و حرکات جنجالی خواننده معروف در کنسرتش

پوشش «راجر واترز» آهنگساز و خواننده معروف انگلیسی در جریان کنسرت اخیر خود در برلین با یونیفرمی به سبک نازی‌ها حواشی زیادی ایجاد کرده است.
لباس و حرکات جنجالی خواننده معروف در کنسرتش
آفتاب‌‌نیوز :

یونیفورم «راجر واترز» در حین اجرای کنسرت در شهر برلین حواشی زیادی ایجاد کرده است و تصاویری که از این کنسرت منتشر شده نشان می‌دهد او در یک کت بلند با بازوبندی قرمز به سبک لباس نازی‌ها با یک مسلسل غیرواقعی به سوی تماشاگران شلیک می‌کند و حالا پلیس آلمان اعلام کرده در حال بررسی این موضوع است.

«واترز» ۷۹ ساله که در دهه اخیر به‌واسطه نظرات و دیدگاه‌های سیاسی و اجتماعی خود به چهره‌ای جنجالی تبدیل شده، هنوز درباره کنسرت برلین اظهار نظری نکرده است.

برگزاری این کنسرت برلین با اعتراض شدید رژیم صهیونیستی مواجه شده که مدعی است «راجر واترز» در آن به شش میلیون یهودی کشته شده در هولوکاست توهین کرده است.

استفاده از نمادها، پرچم‌ها، و لباس‌های نازی در آلمان ممنوع است و به گفته پلیس برلین تحقیقات درباره این هنرمند با استناد به قانون تحریک مردم» در حال انجام است.

سایر شهر‌های آلمان از جمله مونیخ، فرانکفورت، و کلن نیز تلاش کردند تا کنسرت‌های «راجر واترز» را لغو کنند، زیرا گروه‌های یهودی از جمله شورای مرکزی یهودیان این موسیقیدان و خواننده را یهودستیزی متهم کردند.

«راجر واترز» یکی از اعضای جنبش تحریم رژیم صهیونیستی است که تل‌آویو را به دلیل اشغال سرزمین‌های فلسطین مورد هدف قرار می‌دهد.

او پیش از این نیز در اظهارنظری جنجالی عنوان کرده بود دلیل حمله نظامی روسیه به اوکراین در واقع ناسیونالیست‌های افراطی اوکراین هستند و این اظهارات با انتقادات زیادی مواجه شد و منجر به لغو کنسرت او در کشور لهستان شد که از منتقدان جدی جنگ روسیه در اوکراین است.

«راجر واترز» یکی از بنیانگذاران گروه موسیقی «پینک فلوید» است که در سال ۱۹۶۵ با حضور «سید بَرِت»، «نیک میسون» و «ریچارد رایت» در لندن تشکیل شد. «دیوید گیلمور» هم در سال ۱۹۶۷ همکاری‌اش را با این گروه موسیقی آغاز کرد و یک سال پیش از آن، «برت» به‌دلیل وخامت حال جسمی‌اش از گروه جدا شد. 

«پینک فلوید» بعد‌ها به یکی از مشهورترین گروه‌های موسیقی تبدیل شد و در آن زمان، ۲۰۰ میلیون آلبوم در سطح جهانی فروش داشت. «نیمه تاریک ماه»، «دیوار» و «کاش اینجا بودی» از معروف‌ترین آلبوم‌های «پینک فلوید» هستند که در میان تأثیرگذارترین آلبوم‌های راک قرن بیستم قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
1
0
پیرمرد پُر حاشیه مصداق وضع این روزهای ایشونه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین