کد خبر: ۸۴۲۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

آشنایی با مشخصات و کاربرد‌های جاروبرقی آب و خاک

انواع جاروبرقی‌های آب و خاک برای مکش همزمان زباله‌های مایع و پودری استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها بدنه فولادی محکمی دارند که برای سختی کار مناسب است. صنایع کشاورزی، داروسازی و پتروشیمی مصرف کننده اصلی جاروبرقی آب و خاک هستند. از جمله مزایای استفاده از جاروبرقی خاک و آب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
آشنایی با مشخصات و کاربرد‌های جاروبرقی آب و خاک
آفتاب‌‌نیوز :

امروزه جاروبرقی یکی از مهم‌ترین وسایل نظافتی است که در خانه ها، هتل ها، اماکن ورزشی و مکان‌های بی شمار دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگرچه مدل‌های متنوعی از جاروبرقی وجود دارد، اما هنگام انتخاب و خرید جاروبرقی، انتخاب مدلی که با آب و هوا، نوع و کمیت آلاینده ها، شرکت سازنده و … سازگاری داشته باشد بسیار مهم است. به منظور کمک به شما در خرید بهتر، جاروبرقی خانگی آب و خاک با قابلیت نظافت انواع سطوح خشک و مرطوب را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

جاروبرقی آب و خاک چیست؟

یکی از ابزار‌های تخصصی مورد استفاده در نظافت صنعتی، جاروبرقی آب و خاک است که علاوه بر آلودگی‌های جامد، قابلیت جمع آوری مایعات آلوده را نیز دارد. جمع آوری و مکش آلودگی‌های مایع برای دستگاه مکنده با قرار دادن دهانه مکش در زیر سیستم فیلتر امکان پذیر است. این دسته از جارو برقی‌ها بهتر از بسیاری از انواع مختلف جاروبرقی‌های خانگی و تجاری کار می‌کنند و حتی قدرت مکش بیشتری نسبت به جاروبرقی‌های تجاری دارند که فقط می‌توانند مواد جامد را جمع آوری کنند.

مزایای خرید و استفاده از مکنده آب و خاک

انواع جاروبرقی‌های آب و خاک برای مکش همزمان زباله‌های مایع و پودری استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها بدنه فولادی محکمی دارند که برای سختی کار مناسب است. صنایع کشاورزی، داروسازی و پتروشیمی مصرف کننده اصلی جاروبرقی آب و خاک هستند. از جمله مزایای استفاده از جاروبرقی خاک و آب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سهولت تخلیه مخزن آلودگی جارو برقی خاک و آب

جاروبرقی‌های آب و خاک زباله‌ها را جمع آوری می‌کنند که در یک مخزن خاص نگهداری می‌شود. ماده این مخزن در برابر ضربه، سایش و پارگی مقاوم است. این باعث می‌شود دستگاه انعطاف پذیرتر شود و از آسیب و پوسیدگی مخزن جلوگیری کند. این ظرف قابل جابجایی است و به راحتی تخلیه و ضدعفونی می‌شود.

آشنایی با مشخصات و کاربرد‌های جاروبرقی آب و خاک

وجود شیر اطمینان به منظور حفاظت از دستگاه

جاروبرقی صنعتی خاک و آب در مدل‌های سه فاز و تک فاز تولید می‌شوند. جاروبرقی‌های صنعتی با نسخه‌های پیشرفته، علاوه بر مدار محافظ، از شیر ایمنی برای محافظت از دستگاه استفاده می‌کنند. شیر اطمینان مکش یکی از ویژگی‌های ایمنی موجود در جاروبرقی‌های تجاری است که در صورت مسدود شدن مسیر مکش از موتور محافظت می‌کند. همچنین امکان مکش هوای آزاد را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و در عین حال با باز کردن مسیر جانبی برای ورود هوا از تجمع گرما در داخل موتور جلوگیری می‌کند.

سهولت در جمع آوری انواع آلاینده‌ها

استفاده از جاروبرقی صنعتی برای جمع‌آوری انواع آلاینده‌ها علاوه بر ساده‌تر کردن نظافت، روند جمع‌آوری آلاینده‌ها را تسریع کرده و کار‌های نظافتی را با سرعت بیشتری انجام می‌دهد. این دستگاه‌ها با جمع آوری کامل آلاینده‌ها و حذف گرد و غبار از محیط، تأثیرات بصری را افزایش می‌دهند.

کاربرد‌های متفاوت مکنده آب و خاک

با استفاده از دستگاه نظافت صنعتی خاک و آب که به راحتی می‌تواند انواع زباله‌ها را جمع آوری کند، سرعت نظافت افزایش یافته و زمان لازم برای تکمیل این فرآیند کاهش می‌یابد؛ بنابراین یکی از موثرترین روش‌ها برای نظافت در محیط‌های مختلف و جمع آوری انواع آلودگی‌ها استفاده از جاروبرقی آب و خاک است. موارد زیر تنها چند مورد از کاربرد‌های دستگاه‌های جاروبرقی تجاری آب و خاک می‌باشد:

قابلیت استفاده در تاسیسات صنعتی و تولیدی

استفاده از جاروبرقی آب و خاک می‌تواند گزینه مناسبی برای جمع‌آوری آلودگی‌های موجود در کارخانه‌های تولیدی و صنعتی که در آن براده‌های چوب، براده‌های آهن، گرد و غبار و مایعات ریخته شده وجود دارند، می‌باشد.

توانایی ضدعفونی انواع سطوح

جاروبرقی‌های معمولی پاک کردن بقایای کفش‌های مرطوب، نوشیدنی آب ریخته شده، خاک مرطوب، تخلیه حوضچه‌های بزرگ یا جمع آوری مواد روغنی را دشوار می‌دانند، اما جاروبرقی‌های صنعتی آب و خاک می‌توانند این آلودگی‌ها را در حین تمیز کردن سریع و آسان جمع آوری کنند.

استفاده به عنوان دمنده

قطعات الکترونیکی و ماشین آلات ظریف در صورت وجود گرد و غبار روی سطوح آن‌ها دچار آسیب می‌شوند. استفاده از مکنده در برخی از این موارد با خرابی مدار‌های الکتریکی و جدا شدن اجزای کوچک مرتبط است. بنابراین، استفاده از ابزاری برای پاکسازی این مناطق از کثیفی و آلودگی بسیار مهم است.

استفاده از جاروبرقی‌های صنعتی آب و خاک و قابلیت دمیدن آن‌ها می‌تواند با انتقال برگ‌ها به محل مناسب در مناطق باز که برگ‌ها و گرد و غبار می‌توانند آلودگی بیشتری را جمع‌آوری کنند، جمع‌آوری آن‌ها توسط نیروی خدماتی را تسهیل کند.
 
استفاده از مکنده آب و خاک برای تمیز کردن مناطق مرطوب

براق کردن، شن و ماسه کردن، یا تمیز کردن نواحی با ردپای کوچک و تراکم موم بالا با استفاده از پولیش به جای اسکرابر مشکل ساز خواهد بود. به عنوان مثال، این واقعیت که هنگام استفاده از پولیش بر خلاف اسکرابر، کثیفی و رطوبت روی سطح باقی می‌ماند، یکی از معایب آن است.

راهنمای خرید بهترین دستگاه جاروبرقی خاک و آب

توجه به نوع آلودگی سطوحی که قصد تمیز کردن آن را دارید باید یکی از ملاحظات اصلی هنگام خرید ابزار‌های تمیز کننده مانند جاروبرقی آب و خاک باشد. هنگام خرید باید قیمت و نام دستگاه را نیز در نظر بگیرید. تصمیم نادرست نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت. به همین دلیل، قبل از انتخاب یک ابزار، شناخت انواع، قدرت ها، کاربرد‌ها و ساختار آن بسیار مهم است.

 فروشگاه اینترنتی کلین ابزار بزرگترین ارائه دهنده ابزار و تجهیزات نظافت از جمله انواع جاروبرقی‌های آب و خاک، خانگی و صنعتی با ارائه طیف وسیعی از ابزار‌های کاربردی می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت cleanabzar.com و تماس با ما، با مشاوران فروشگاه ما صحبت کرده تا آن‌ها به شما در انتخاب و خرید بهترین جاروبرقی صنعتی از این مجموعه کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین