کد خبر: ۸۴۲۵۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

عکسی از جشن عروسی یانگوم با تاجر آمریکایی

عکس جشن عروسی لی یونگ آئه بازیگر نقش یانگوم را می‌بینید.
عکسی از جشن عروسی یانگوم با تاجر آمریکایی
آفتاب‌‌نیوز :

لی یونگ آئه (یانگوم) سال ۲۰۰۹ در ۳۸ سالگی با یک تاجر کره‌ای آمریکایی بنام Jeong Ho-young که ۵۵ ساله بود و ۱۷ سال اختلاف سنی داشت ازدواج کرد. این زوج در ۲۰ فوریه سال ۲۰۱۱ صاحب فرزند دوقلو (یک دختر و یک پسر) شدند.

به گزارش رکنا، لی یونگ آئه (이영애 Lee Young ae) زادهٔ ۳۱ ژانویه ۱۹۷۱ بازیگر اهل کره جنوبی است؛ او با بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سراسر دنیا - به ویژه کشور‌های شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و به‌ویژه ایران - محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرد. وی یکی از ۳ زن کره‌ای بود که مشعل اصلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را در مراسم افتتاحیه، روشن کرد.

محبوبیت وی در بین کشور‌های آسیای شرقی زمانی رشد یافت که او در نقش سو یانگوم در سریال جواهری در قصر ایفای نقش کرد. از آن به بعد، لی یونگ ئه دعوتنامه‌های بسیاری برای سفر از سوی کشور‌هایی نظیر هنگ کنگ، چین، ژاپن، سنگاپور و تایوان دریافت کرد. او ضمن همدردی با مردم آسیب‌دیده ایران، مبلغی را برای کمک به‌زلزله‌زدگان کرمانشاه (حدود ۴۵هزار دلار) در نظر گرفت.

عکس جشن عروسی یانگوم با تاجر آمریکایی لو رفت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
15
6
خانم لی یونگ آدم قطعی بوده که رفته بابک آمریکایی ازدواج کرده بااینکه خانم لی یونگ از زیبایی چهره‌اش کم ندارد ومو دستهایش است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
15
2
چه قدر زشته
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین