کد خبر: ۸۴۲۵۷۲
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

واکنش جوکوویچ به بازنشستگی نادال

نواک جوکوویچ نسبت به پایان تنیس حرفه‌ای نادال رقیب همیشگی خود واکنش نشان داد.
واکنش جوکوویچ به بازنشستگی نادال
آفتاب‌‌نیوز :

نواک جوکوویچ تنیسور مطرح جهان با خبر بازنشستگی رافائل نادال اعتراف کرد که با این تصمیم ستاره اسپانیایی، ناراحت است. رافائل نادال به دلیل آسیب‌دیدگی مسابقات رولان گاروس را از دست داد و حالا تنیسور صربستانی فرصت خواهد داشت با برتری در این مسابقات، رکورد رقیب همیشگی خود را بشکند. هر ۲ تنیسور ۲۲ عنوان قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه دارند. 

نادال که ۱۴ عنوان قهرمانی مسابقات آزاد فرانسه را در کارنامه دارد با نزدیک شدن به تولد ۳۷ سالگی‌اش اعلام کرد که سال ۲۰۲۴ آخرین سال حضور او در تنیس خواهد بود. 

جوکوویچ در واکنش به این حرف نادال گفت: وقتی او اعلام کرد آخرین فصل حرفه‌ای خود را خواهد داشت احساس کردم با رفتن نادال بخشی از وجود من جدا شد. این موضوع باعث شد به حرفه‌ام و مدت زمانی که قرار است بازی کنم فکر کنم. من امروز هیچ اطلاعیه‌ای نمی‌دهم بلکه فقط در مورد آن فکر می‌کنم. نسبت به آنچه که نادال گفت کمی احساساتی شدم.

جوکوویچ افزود: صادقانه بگویم دوست نداشتم او را در قرعه‌کشی رولان گاروس ببینم. من در بازی رودرروی خود برابر نادال موفقیت چندانی کسب نکردم و فقط موفق شده‌ام ۲ بار او را شکست دهم، اما برای رسیدن به هدف باید قلبم را در زمین کنار بگذارم.

"صربیناتور" با قهرمانی در رولان گاروس نه تنها می‌تواند رکورد نادال را بشکند و برترین تنیسور مردان شود بلکه می‌تواند به رکورد سرنا ویلیامز بانوی پرافتخار تنیس جهان با ۲۳ عنوان قهرمانی گرنداسلم برسد.

این تنیسور صربستانی همچنین درباره تاریخ‌سازی خود در تنیس جهان، خاطرنشان کرد: بر کسی پنهان نیست که یکی از دلایلی که در فرانسه هستم این است که رکورد‌های بیشتری بشکنم و در تنیس تاریخ‌ساز شوم. این چیزی است که به من انگیزه می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین