کد خبر: ۸۴۲۶۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

آخرین بازی میلاد سرلک برای پرسپولیس

میلاد سرلک شاید آخرین بازی خود را برای پرسپولیس در دربی انجام دهد.
آخرین بازی میلاد سرلک برای پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

بزرگترین جدایی دو فصل گذشته پرسپولیس، جدایی احمد نوراللهی از این تیم بوده که به کلی موقعیت سرخپوشان را دچار تغییر کرد و حالا علامت سوال بزرگ قرمزها، روی میلاد سرلک، هافبک شماره ۱۰ این تیم است که قراردادش در پایان بازی با استقلال به اتمام خواهد رسید.

سرلک در سه فصلی که پیراهن پرسپولیس را برتن کرده، چهره درخشان این تیم بوده است. او فصل گذشته قرارداد یک ساله با قرمزها را در حالی امضا کرد که گفته می‌شد پیشنهاداتی از کشورهای حوزه حاشیه خلیج فارس را دارد اما در نهایت پرسپولیسی ماند تا در خط میانی تیم یحیی گل‌محمدی بدرخشد و به مهره اصلی این تیم تبدیل شود.

نکته مهم در مورد سرلک اینکه او در سه فصل ۱۰۸ بازی برای پرسپولیس انجام داده تا متوسط فوق‌العاده ۳۶ بازی در هر فصل را از خود به جای گذاشته باشد. جالب است که پرسپولیس در این مدت یک فصل از حضور در لیگ قهرمانان ناکام بوده و هرگز به فینال جام حذفی نیز نرسیده که شاید اگر این دو متغیر هم به سود سرلک بود، او حالا میانگین ۴۰ بازی در هر فصل را هم داشت.

حالا پرسپولیس باید امیدوار باشد که این بازیکن قرارداد خود را تمدید کند و در غیر این صورت، یحیی چالشی بزرگ برای پست شماره شش خود خواهد داشت و شاید همین موضوع در فصل آینده به قرمزها آسیب بزند.

درویش، سرلک و یحیی تاکنون در مورد آینده صحبت علنی نداشته‌اند اما پایان بازی با استقلال، زمانی است که شاید لب به سخن گشوده شود. فعلا همه چیز در سکوت پیش می‌رود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین