کد خبر: ۸۴۲۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

فرمانده ارتش: امنیت کامل در مرز‌های ایران و افغانستان برقرار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مرز‌های مشترک با کشور افغانستان بطور کامل در کنترل نیروی زمینی ارتش هستند و در کنار ما برادران مرزبانی قرار دارند و امنیت بطور کامل برقرار است.
فرمانده ارتش: امنیت کامل در مرز‌های ایران و افغانستان برقرار است
آفتاب‌‌نیوز :

امیر حیدری امروز در بازدید از مرز‌های شمال سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرز‌های مشترک با کشور افغانستان بطور کامل در کنترل نیروی زمینی ارتش هستند و در کنار ما برادران مرزبانی قرار دارند و امنیت بطور کامل برقرار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: بار‌ها اشاره شد حضور ما در مرز به معنای اینکه خطری ما را تهدید می‌کند نیست بلکه به جهت اشراف اطلاعاتی و امنیت است که در مرزها برقرار است.

وی گفت: در بحث برخورد با نوع تردد ممکن است گا‌ها اختلافی بین دو مرزبان پیش افتد که موضوع مهمی نیست و کاملا در کنترل بوده است.

حیدری بیان کرد: همرزمان ما در مرزبانی و نیروی زمینی کاملا به منطقه مسلط هستیم، تا هر جا که کشور مقابل که مرز مشترک با ما دارد و به مقررات بین المللی احترام بگذارد، احترام متقابل می‌بیند و حسن همجواری بجا می‌آوریم، ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی‌خواهد به مقرارت تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین