کد خبر: ۸۴۲۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

پنالتی‌زنان پرسپولیس برای دربی مشخص شدند

در فاصله ۳ روز تا شروع دیدار حساس فینال جام حذفی سرمربی پرسپولیس پنالتی زنان تیمش را مشخص کرد.
پنالتی‌زنان پرسپولیس برای دربی مشخص شدند
آفتاب‌‌نیوز :

در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس اعضای کادر فنی در خصوص برنامه‌های حساس این تیم برای دیدار مهم روز چهارشنبه مقابل استقلال برنامه‌های خودشان را مرور کردند.

یکی از مهم‌ترین دستورالعمل‌های سرمربی باتجربه پرسپولیس برای دیدار دربی فینال جام حذفی مشخص کردن اسامی نفراتی است که در صورت به دست آوردن ضربه پنالتی در خلال بازی و یا در پایان ۱۲۰ دقیقه باید پشت توپ بایستند.

از اردوی تیم پرسپولیس خبر می‌رسد که طبق معمول در ماه‌های گذشته گئورگی گولسیانی، اولین پنالتی زن تیم پرسپولیس است که قرار است در صورت به دست آمدن ضربه پنالتی در جریان مسابقه به عنوان بهترین پنالتی زن این تیم و کسی که پنالتی‌هایش را در اکثر اوقات به گل تبدیل می‌کند پشت توپ بایستد. علاوه بر این بازیکنان مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، فرشاد فرجی، میلاد سرلک و سعید صادقی نیز جزو نفراتی هستند که در صورت تساوی دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه و رسیدن بازی فینال در ضیافت ضربات پنالتی‌ها پشت توپ بایستند. البته این در حالی است که هیچ یک از این بازیکنان دچار مصدومیت نشوند و در پایان در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشند.

با این وجود یحیی گل محمدی در نظر دارد طی روز‌های باقیمانده تا دربی فینال این نفرات در کنار تمرین روزمره به زدن ضربه پنالتی هم مشغول شوند تا از این نظر با آمادگی کامل به دربی برسند. با این توضیح که همه پرسپولیسی‌ها این روز‌ها تمرین پنالتی هم می‌کنند، اما برخی از آن‌ها بیشتر.

یادآور می‌شود؛ فینال رقابت‌های جام حذفی ایران فصل روز چهارشنبه ۱۰ خرداد از ساعت ۱۸ و ۳۰ در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین