کد خبر: ۸۴۲۶۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

ملاقات تلخ شکیرا و پیکه

شکیرا با پیکه ملاقات میکنه، این ملاقات تلخ در حالی صورت میگیره که در روز‌های گذشته جرارد پیکه با نامزد جدیدش (کلارا چیا) در یک طلا فروشی لوکس در بارسلون دیده شدند.
ملاقات تلخ شکیرا و پیکه
آفتاب‌‌نیوز :

شکیرا با پیکه ملاقات میکنه، این ملاقات تلخ در حالی صورت میگیره که در روز‌های گذشته جرارد پیکه با نامزد جدیدش (کلارا چیا) در یک طلا فروشی لوکس در بارسلون دیده شدند. شکیرا به دلیل بیماری پدرش در بارسلونا مانده بود. شکیرا در ادامه ماجرای جنجالی زندگی شکیرا را می‌خوانید؛ و شایعات ازدواجشون در رسانه‌های اسپانیا بالا گرفته. میلان و ساشا گفتن پدر و مادرمون باید در جشن فارغ التحصیلی ما کنارمون باشن و از طرف مدرسه برای والدین اونا ایمیل دعوت ارسال شده.

همانگونه که در چند هفته قبل اعلام کردیم، طبق توافقات حقوقی انجام شده حضانت بین شکیرا و پیکه، دو پسر شکیرا «میلان ۱۰ ساله» و «ساشا ۸ ساله» بعد از جشن فارغ التحصیلی، به مدت ۴ ماه (تا شهریور) باید تعطیلات رو در کنار پیکه در بارسلون بگذرونن، و بعد از جشن فارغ التحصیلی در میامی باید با پیکه به بارسلون برگردن. این در حالیه که میلان و ساشا اعلام کردن به شدت از نامزد جدید پدرشون (کلارا چیا) متنفرن.

شکیرا و پیکه یک سال قبل در ژوئن ۲۰۲۲ پس از تقریبا ۱۲ سال زندگی مشترک به دلیل خیانت پیکه به شکیرا از هم جدا شدن و شکیرا به دلایل مختلف مجبور شد از بارسلون اسپانیا به میامی آمریکا نقل مکان کنه / زوج سابق دو پسر به نام‌های میلان ۱۰ ساله و ساشا ۸ ساله دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین