کد خبر: ۸۴۲۷۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

طالبان شروع کننده تیراندازی بود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: طالبان شروع کننده تیراندازی روز گذشته بود.
طالبان شروع کننده تیراندازی بود
آفتاب‌‌نیوز :

در تداوم سفر جانشین نیروی انتظامی و فرمانده نیروی زمینی ارتش و بررسی درگیری روز گذشته در مرز مشترک ایران و افغانستان، نشستی امروز در این منطقه برگزار شد.

در دیدار دوجانبه جانشین نیروی انتظامی با امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان زابل، سردار قاسم رضایی با واکاوی درگیری روز گذشته مرزبانان غیور فراجا با طالبان در نقطه صفر مرزی و همکاری مطلوب مرزبانی و ارتش، گفت: همکاری بسیار عالی بین مرزبانی فراجا و نیروی زمینی ارتش روز گذشته انجام شد. در عملیات دیروز طبق شواهد و قرائن، شروع کننده تیراندازی نیرو‌های طالبان بودند و خط قرمز مرزبانان غیور ما خاک مقدس و مرز کشور عزیزمان ایران اسلامی است که به هیچ احدی اجازه تعرض نخواهند داد.

رضایی اظهار کرد: برنامه‌های ما به عنوان یک ارگان نظامی و امنیتی این است که از مرز‌ها دفاع و حراست کنیم تا مردم بتوانند در امنیت کامل در حاشیه مرز‌ها و مرکز زندگی کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه بر ایجاد بستر پایش‌های هوایی و استفاده از پهپاد در مرز‌ها توسط مسئولان مربوطه تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت پهپادی در تأمین امنیت مرز‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و استفاده از این ظرفیت در کنترل مرز‌ها بازدارنده خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین