کد خبر: ۸۴۲۷۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

پلمب یک آرایشگاه زنانه بخاطر بی حجابی

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در طرح نظارتی بر اماکن عمومی شهرستان یک واحد آرایشگاه زنانه که اقدام به تبلیغات نامتعارف کاری و اقدام به انتشار تصاویر کشف حجاب مشتریان می‌کرد، شناسایی و پلمب شد.
پلمب یک آرایشگاه زنانه بخاطر بی حجابی
آفتاب‌‌نیوز :

محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با اشاره به اجرای طرح نظارت بر اماکن نظارتی اظهار کرد: در طرح نظارتی بر اماکن عمومی شهرستان یک واحد آرایشگاه زنانه که اقدام به تبلیغات نامتعارف کاری واقدام به انتشار تصاویر کشف حجاب مشتریان می‌کرد، شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحد‌های صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از تبلیغات و انتشار تصاویر مشتریان یک واحد آرایشگاه زنانه در شبکه‌های اجتماعی مطلع شدند.

فرمانده انتظامی گلوگاه افزود: با شناسایی و بازدید از این واحد صنفی و با توجه به اسناد و مستندات به دست آمده از فعالیت‌های مغایر با مقررات صنفی، این آرایشگاه زنانه با دستور قضائی پلمب و متصدی مربوطه نیز برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کلوانی بیان کرد: در طرح نظارت بر واحد‌های صنفی در شهرستان محلات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان تعداد ۷ واحد متخلف دیگر را پلمب کردند.

 

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین