کد خبر: ۸۴۲۸۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

بازداشت فردی که همکارش را در اینستاگرام تهدید کرده بود

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که اقدام به تهدید و توهین به یکی از همکارانش در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، خبر داد.
بازداشت فردی که همکارش را در اینستاگرام تهدید کرده بود
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ داود معظمی گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش یکی از شهروندان با مرجوعه قضایی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکوائیه‌ای اعلام کرد که فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به درج مطالب توهین آمیز علیه وی کرده است. این فرد همچنین مدعی شد که فرد ناشناس بارها نسبت به تهدید و ترساندن وی نیز اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران و کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفت، گفت:‌ ماموران پلیس فتا با مطالعه اظهارات شاکی و مستندات موجود در پرونده متوجه شدند مدتی است فردی در فضای مجازی شاکی را تهدید کرده و با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی و نوشتن مطالب خصوصی مربوط به وی، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی از وی نیز کرده و از این طریق قصد آسیب رساندن به شاکی و تخریب شخصیت وی را دارد. 

 رئیس پلیس فتای پایتخت با اشاره به اقدامات ماموران پلیس فتا برای شناسایی این فرد گفت:‌ ماموران با انجام اقدامات تخصصی ردپای متهم را در فضای مجازی شناسایی کرده و مدتی بعد موفق به کسب اطلاعات کامل هویت وی شدند. با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و متهم در یک عملیات پلیسی در شمال تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 

معظمی گودرزی با بیان اینکه با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد که وی از همکاران شاکی است، گفت: متهم پس از حضور در پلیس فتا و در جریان بازجویی‌های اولیه ارتکاب هرگونه جرمی را انکار کرد اما پس از روبه رو شدن با شاکی بزه انتسابی را پذیرفت و علت این کار را انتقام جویی و رقابت کاری با او اعلام کرد.

به گفته وی برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه زندان شد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ تاکید کرد:‌ رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند، چرا که عدم رعایت اخلاق در این فضا باعث هرج و مرج و ناهنجاری‌های فراوان می‌شود که این ناهنجاری‌ها حتی می‌تواند در روابط حقیقی افراد در فضای واقعی تاثیر گذار باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین