کد خبر: ۸۴۲۸۱۴
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

بابک مرادی: خودم می‌دانم جایم در استقلال است

بابک مرادی بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط خود و پیش بینی‌اش از دربی صحبت کرد.
بابک مرادی: خودم می‌دانم جایم در استقلال است
آفتاب‌‌نیوز :

بابک مرادی بازیکن هوادار در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و توانایی شکست دادن پرسپولیس را داشتیم، اما در یک غافلگیری گل خوردیم حتی زمانی که بازی را ۲ بر یک عقب بودیم، می‌توانستیم به تساوی برسانیم و فشار خوبی را روی حریف ایجاد کرده بودیم، اما به هر حال قسمت نشد که به فینال برسیم.

وی در خصوص گلزنی خود به بیرانوند گفت: بین دو نیمه به بیرانوند گفتم مطمئن باش که به تو گل می‌زنم و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. برای گلزنی به پرسپولیس انگیزه زیادی داشتم و به همین دلیل موفق به گلزنی هم شدم.

مرادی در خصوص این که وضعیت خود در هوادار چه می‌شود، گفت: من قرارداد مشروط با هوادار دارم و به هر حال وضعیتم مشخص نیست. اول که از استقلال جدا شدم خیلی شرایط روحی ام بد بود، اما آقای ساکت امسال خیلی کمکم کرد تا بتوانم موفق شوم.

بازیکن سابق استقلال در ارتباط با این که آیا دوست دارد روزی دوباره به این تیم برگردد گفت: زمانی که در ماشین سازی بودم پیشنهاد‌های خوبی داشتم. حتی از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم، اما آن قدر عاشق استقلال بودم که با این تیم سفید امضا کردم. در استقلال خیلی انگیزه داشتم، اما خب نظر آقای مجیدی این بود که کمتر بازی کنم و من هم احترام گذاشتم. اصلا آدم کینه‌ای نیستم و امسال همه بازی‌های اتحاد کلبا را تماشا می‌کردم و جدا از این که خودم برای موفقیت مجیدی دعا می‌کردم، به مادرم هم می‌گفتم برایش دعا کند. الان هم می‌گویم استقلال خانه من است و جای من در این تیم است و امیدوارم روزی دوباره به این تیم برگردم. 

مرادی پیش بینی خود از دربی را این گونه عنوان کرد: اصلا از روی تعصب حرف نمی‌زنم و بلکه با منطق فوتبالی‌ام می‌گویم استقلال برنده فینال است و دربی را از پرسپولیس می‌برد. شک نکنید استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین