کد خبر: ۸۴۲۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

تمجید «آرنولد» از این ستاره سینما

«آرنولد شوارتزنگر» پس از اعلام بازنشستگی «بورس ویلیس» از بازیگری به دلیل یک اختلال مغزی، از این ستاره سابق سینمای اکشن تمجید کرد.
تمجید «آرنولد» از این ستاره سینما
آفتاب‌‌نیوز :

«آرنولد شوارتزنگر» بازیگر فیلم‌های اکشن هالیوودی درباره «بروی ویلیس» که این روز‌ها شرایط سلامتی مناسبی ندارد و چندی پیش به دلیل ابتلا به بیماری زوال عقل ناگزیز به خداحافظی از بازیگری شد، گفت: «فکر می‌کنم که او فوق العاده است و همیشه برای سال‌ها و سال‌ها یک ستاره بزرگ بوده است و همیشه به عنوان یک ستاره بزرگ و یک مرد مهربان در یاد‌ها خواهد ماند».

«شوارتزنگر» درباره این ستاره سابق سینمای اکشن افزود: «درک می‌کنم که تحت شرایط او از نظر سلامتی، باید بازنشسته می‌شد. اما به طور کلی، می‌دانید، ما هرگز واقعاً بازنشسته نمی‌شویم. قهرمانان اکشن، دوباره بارگذاری می‌شوند».

«شوارتزنگر» و «ویلیس» پیش از این در مجموعه رستوران‌های «Planet Hollywood» شریک بودند و همچنین در مجموعه فیلم‌های «بی‌مصرف‌ها» همبازی بودند.

«بروس ویلیس» که اخیرا ۶۸ ساله شده بیشتر برای بازی در نقش افسر پلیس نیویورک «جان مک‌کلین» در مجموعه فیلم‌های اکشن و موفق «جان سخت» شناخته شده است که بین سال‌های ۱۹۸۸ تا ۲۰۱۳، پنج قسمت از آن ساخته شد. 

او همچنین سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای، چون «پالپ فیکشن» (۱۹۹۴)، «حس ششم» (۱۹۹۹) و «قلمرو طلوع ماه» (۲۰۱۲) را نیز در کارنامه دارد. 

«ویلیس» سابقه درخشانی در عرصه تلویزیون نیز دارد که از مهم‌ترین آن می‌توان بازی در نقش کاراگاه «دیوید ادیسون» در کمدی درام «Moonlighting» اشاره کرد که بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ از شبکه ABC پخش می‌شد و یک جایزه گلدن و یک جایزه امی برای او به ارمغان آورد. او همچنین برای بازی در سریال «دوستان» (Friends) به عنوان بازیگر میهمان نیز در سال ۲۰۰۰ برنده یک جایزه دیگر امی شد. 

«ویلیس» از سال ۲۰۱۵ تاکنون بیشتر سرگرم بازی در فیلم‌های تجاری کم‌هزینه بود و بنابر اطلاعات موجود در سایت IMDb هم‌اکنون ۱۰ فیلم با بازی این بازیگر آمریکایی در مرحله پس‌تولید قرار دارند. 

«شوارتزنگر» نیز در حال حاضر در سریال اکشن-کمدی جدید نتفلیکس با عنوان «FUBAR» و همچنین سریال مستند «آرنولد» که زندگی او را روایت می‌کند، مقابل دوربیین رفته است. او همچنین یک کتاب با عنوان «مفید باش: هفت ابزار برای زندگی» را به زودی منتشر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین