کد خبر: ۸۴۲۸۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

مورایس: ساپینتو هرچه می‌خواهد بگوید

با گذشت چند روز از صحبت‌های ریکاردو ساپینتو در مورد رفتار باشگاه سپاهان بعد از بازی برگشت دو تیم نه مورایس پاسخ صحبت‌های سرمربی استقلال را داده است و نه باشگاه سپاهان.
مورایس: ساپینتو هرچه می‌خواهد بگوید
آفتاب‌‌نیوز :

ریکاردو ساپینتو، پیش از بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی و در مورد واکنش به این جمله که مورایس برای او و استقلال در جام حذفی آرزوی قهرمانی کرده است؛ گفت: «من رابطه خوبی با مورایس دارم. قبل از این موضوع، موضوع سیاوش یزدانی بود. من کمی ناراحت بودم که داخل و بیرون زمین چه اتفاقی افتاد. پس از آن دیگر صحبت نکردیم. انتظار داشتم طبق رسمی که در پرتغال داریم با من تماس می‌گرفت و توضیح می‌داد چه اتفاقی افتاد. تاکنون در فوتبال ندیده بودم بازیکنی آن اشتباه بزرگ را (برابر سپاهان) انجام دهد و هفته بعد به آن تیم برود! البته برای من خوب شد، چون تیم من پس از آن خوب شد. انتظار داشتم ژوزه با من تماس بگیرد، ولی این کار را نکرد. شاید یک روزی این کار را بکند و درباره این شرایط عجیب و غریب صحبت کند. او باید در این رابطه تحقیق می‌کرد، اما هر کسی مسئول رفتار خودش است. شاید او یک روزی به من توضیح بدهد.»

خبرنگاران متعددی در روز‌های اخیر با مورایس تماس گرفتند تا نظر وی را در مورد صحبت‌های ریکاردو ساپینتو بدانند، اما سرمربی تیم سپاهان پاسخی به پرسش‌ها نمی‌دهد. اما تعدد تماس و پرسش‌ها موجب شد تا هوگو آلمیدا مربی تیم سپاهان در این باره صحبت کند و بگوید: «صحبت خاصی درباره سیاوش یزدانی ندارم. او بازیکن آزاد بود و ما به یک مدافع وسط نیاز داشتیم. دفاع وسط‌های ما رفته بودند. نژادمهدی رفته بود و فقط نیلسون و دانشگر را داشتیم. دیدیم که سیاوش آزاد است. او مدافع خیلی خوبی است و استخدامش کردیم. به هر صورت آنچه مربیان دیگر می‌گویند به من مربوط نمی‌شود. ساپینتو هرچه دلش بخواهد می‌تواند بگوید. هدف و کار ما کاملا مشخص است و می‌خواهیم باعث پیشرفت بازیکنانمان شویم تا بهترین سری‌شان شوند و به این خاطر درباره چنین صحبت‌هایی هیچ نظری ندارم.»

این همان صحبت‌های مورایس است و سرمربی تیم سپاهان توضیح جدیدی در خصوص این اتفاق ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین