کد خبر: ۸۴۲۹۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
همزمان با دفاع بی‌بی از طرح اصلاحات قضایی

لاپید به نتانیاهو: هوش مصنوعی باید جایگزین دولت شما شود!

رهبر جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین انتقادات خود از نخست‌وزیر این رژیم وی و اعضای کابینه‌اش را به «بی‌تدبیری» متهم کرد.
لاپید به نتانیاهو: هوش مصنوعی باید جایگزین دولت شما شود!
آفتاب‌‌نیوز :

شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون اسرائیل در سخنانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم را بی‌تدبیر خوانده است.

در همین راستا، روزنامه عبری معاریو به نقل از لاپید نوشت: "اگر هوش مصنوعی جایگزین کل دولت تو (نتانیاهو) شود، بی‌ضرر خواهد بود."

در همین راستا، بنیامین نتانیاهو نیز در سخنانی در جریان نشست حزب «لیکود» درباره طرح جنجالی اصلاحات قضایی گفت:‌ اصلاحات قضایی نمرده است و به آنچه در رسانه‌ها می‌گویند گوش ندهید.

وی افزود: ما در حال تلاش برای دستیابی به یک توافق گسترده درباره اصلاحات قضایی هستیم.

طرح جنجالی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو چند ماهی است که منجر به اختلافات شدید و چند دستگی میان صهیونیست‌ها شده است.

مخالفان کابینه نتانیاهو، طرح «اصلاحات قضایی» را «کودتای قضایی» توصیف کرده‌اند؛ در حالی که نتانیاهو از آن دفاع کرده و گفته که «هدف آن بازگرداندن تعادل بین سه قوه است».

اپوزیسیون بر این باور است که هدف اصلی اصلاحات پیشنهادی ائتلاف حاکم، «تبرئه نتانیاهو از اتهامات فساد در سه پرونده‌ای است که علیه او باز است». اپوزیسیون معتقد است هدف از این طرح پایان دادن به نقش قوه قضاییه به عنوان یک نظام مستقل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین