کد خبر: ۸۴۳۱۱۹
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

انتقاد شیخ الازهر از اسرائیل

شیخ الازهر اعلام کرد، این نهاد همه جاه طلبی‌های صهیونیست‌ها را که هدفشان تغییر واقعیت زمانی و مکانی حرم قدسی و مسجد مبارک الاقصی است، رد می‌کند.
انتقاد شیخ الازهر از اسرائیل
آفتاب‌‌نیوز :

احمد الطیب، شیخ الازهر گفت: حرم مسجدالاقصی یک محیط کاملاً اسلامی است و ما هیچ گونه تقسیم زمانی و مکانی را نمی پذیریم و صحبت از این تقسیم بندی بیهوده، جعل و ادامه رفتار صهیونیست ها مبنی بر جعل حقایق، غصب حقوق و  سرزمین ها و تلاش برای تغییر واقعیت تاریخی قدس و نشانه های اسلامی و مسیحی آن است.

به گزارش روسیا الیوم، وی در جریان استقبال از محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت، الازهر به افشای جنایات رژیم صهیونیستی در حق برادران فلسطینی خود برخاسته است و همچنان به این رژیم غاصب پیام می دهد که الازهر به افشای جنایات شما ادامه خواهد داد و رنج مردم فلسطین را بیان خواهد کرد و تا زمان نابودی اشغالگر که برخلاف تمام قوانین الهی، دینی و اخلاقی حرکت می کند، به بیداری وجدان جهانی ادامه خواهد داد.

الطیب نسبت به سکوت جهان و اعراب در قبال مساله فلسطین ابراز تاسف کرد و گفت زمانش فرا رسیده که وجدان ها بیدار شود و با رژیم جنایتکار صهیونیستی به مقابله برخیزد.

وی تاکید کرد: الازهر به حمایت از مردم فلسطین با همه ابزارها و امکانات موجود ادامه می‌دهد.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین هم از این حمایت الازهر از ملت فلسطین قدردانی کرد و گفت، بر اهمیت صدای الازهر واقف است که کمک می کند جهان صدای فلسطینی ها را بشنود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین