کد خبر: ۸۴۳۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

پرونده سرقت‌های سریالی جاده کلات بسته شد

با تلاش مأموران کلانتری خلق‌آباد مشهد متهم به سرقت‌های سریالی جاده کلات به دام افتاد.
پرونده سرقت‌های سریالی جاده کلات بسته شد
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی از کارگاه‌ها و دامداری‌های فاقد نگهبان در محدوده جاده کلات، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: مأموران انتظامی در بررسی یکی از سرقت‌ها که یک واحد دامداری است، دریافتند سارق یا سارقان احتمالی شبانه طی ۶ مرحله چهار رأس گوسفند، یک رأس گوساله، چهار دستگاه شیردوش، ۶ عدد گالن آلومینیومی مخصوص حمل شیر، یک دستگاه پلاک‌زن گوش دام و مقادیری زیادی آهن‌آلات را سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری خلق‌آباد با یکسری تحقیقات میدانی به راکب یک دستگاه موتورسیکلت سه‌چرخ که اخیرا در پوشش جمع‌آوری ضایعات پرسه زنی می‌کرد، مظنون شدند.

وی تصریح کرد: تحقیقات نامحسوس در این رابطه ادامه داشت تا اینکه راکب سه‌چرخ مورد نظر را در حال بالا رفتن از دیوار یک کارگاه فاقد نگهبان مشاهده و قبل از فرار او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی، مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی اموال مسروقه را کشف کردند.

وی اظهار کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۶ فقره سرقت از یک دامداری و هشت فقره سرقت از کارگاه‌های فاقد نگهبان و تجهیزات ایمنی با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ نگهبان با اشاره به شناسایی چهار مالباخته خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی و دستگیری همدست وی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین