کد خبر: ۸۴۳۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
روزنامه همشهری به جای دولت پاسخ داد:

بنزین به هیچ عنوان تا پایان سال گران نمی‌شود

اظهارنظر یک مقام استانی، شایعه دیگری در بازار بنزین ایجاد کرد و برخی، از گفته‌های احمد مجرد، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه به‌عنوان تصمیم دولت برای تعیین نرخ بنزین برای سهمیه سوم خبر دادند، ولی این یک شایعه بیش نیست.
بنزین به هیچ عنوان تا پایان سال گران نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه همشهری نوشت: ارگان رسانه‌ای شهرداری تهران افزایش قیمت بنزین را شایعه دانسته و تاکید کرده در سال ۱۴۰۲ به هیچ عنوان قیمت بنزین تغییر نمی‌کند.

اظهارنظر یک مقام استانی، شایعه دیگری در بازار بنزین ایجاد کرد و برخی، از گفته‌های احمد مجرد، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه به‌عنوان تصمیم دولت برای تعیین نرخ بنزین برای سهمیه سوم خبر دادند، ولی این یک شایعه بیش نیست. پس اصل ماجرا چیست؟  این مقام مسئول گفته است: کارت‌های سوخت شخصی در ابتدای هر ‌ماه 210لیتر شامل 150لیتر بنزین آزاد و 60لیتر بنزین سهمیه‌ای شارژ می‌شود؛ البته سهمیه آزاد آن در پایان‌ ماه در صورت استفاده یا عدم‌استفاده، صفر می‌شود و سهمیه یارانه‌ای 60لیتری بنزین کارت‌های سوخت شخصی تا 9‌ماه قابل ذخیره است، اما سهمیه ۱۵۰لیتری آزاد شارژ شده، پایان هر ‌ماه درصورت عدم‌استفاده از بین می‌رود. واکنش‌ها به این اظهارنظر البته زیاد بود و برخی عنوان کردند که دولت می‌خواهد بر مصرف ماهانه بیش از 210لیتر، قیمت جدیدی تعیین کند.

به نوشته همشهری، دولت و مجلس بارها قاطعانه اعلام کرده‌اند به هیچ عنوان قیمت بنزین در سال1402 تغییر نمی‌کند و قرار هم نیست که الگوی فعلی فروش بنزین هم تغییر کند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین