کد خبر: ۸۴۳۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

عشق قدیمی به دخترعمو؛ انگیزه‌ای برای جنایت

زن و مردی که متهم هستند با همدستی هم شوهر زن را کشتند تا با هم ازدواج کنند، به‌زودی محاکمه می‌شوند.
عشق قدیمی به دخترعمو؛ انگیزه‌ای برای جنایت
آفتاب‌‌نیوز :

عشق قدیمی دخترعمو و پسر عمو کار دستشان داد و این دو برای رسیدن به هم شوهر زن را به قتل رساندند.

متهمان که از دوران نوجوانی همدیگر را دوست داشتند چون هرکدام سرنوشت دیگری پیدا کردند و نتوانستند با هم ازدواج کنند سرانجام تصمیم به قتل شوهر زن گرفتند.

این قتل دو سال قبل رخ داد و اولین برگ از پرونده آن با پیدا شدن جسدی کنار یک بزرگراه در تهران در پوشه رنگ قرار گرفت. پلیس با بررسی مدارک شناسایی متوجه شد این مرد 50 ساله صاحب همسر و فرزند است.

با مشخص شدن موضوع ماموران به سراغ همسر او به نام لاله رفتند. او در ابتدا گفت: شب قبل زنی با همسرم تماس گرفت و از او خواست تا بیرون بیاید. همسرم در حالی که مشروب خورده بود به سختی حاضر شد و از خانه رفت و دیگر برنگشت.

از آنجایی که ماموران به همسر مقتول مظنون شده بودند سراغ فرزندان مقتول رفتند و اظهارات آنها موضوع را پیچیده‌تر کرد.

پسر بزرگ مقتول گفت: شب گذشته پسرعموی مادرم به خانه ما آمد و بعد از چند ساعت از خانه رفت. پس از آن مادرم به من و برادر و خواهرم پول داد تا از عطاری محله‌مان دارو تهیه کنیم. ما نزدیک به یک ساعت از خانه بیرون رفته بودیم و وقتی برگشتیم دیدیم پدرم در خانه نیست و دست و لباس‌های مادرم هم خونی است. روی فرش‌ها و در و دیوار هم خون پاشیده شده بود و مادرم در حالی که گریه می‌کرد با دستمال خیس خون‌ها را پاک می‌کرد.

او در ادامه افزود: از مادرم پرسیدم چه اتفاقی افتاده گفت پدرت با من درگیر شد و کتکم زد و رفت با اینکه دست‌های مادرم خونی بود اما خون ریخته شده در خانه خیلی بیشتر از آن چیزی بود که بخواهد از دستان مادرم ریخته شده باشد.

پس از آن ماموران سراغ فرزند دیگر مقتول رفتند و او گفت: ما وقتی برگشتیم مادرم خیلی ناراحت بود و مدام گریه می‌کرد. بعد از اینکه کمی آرام شد ما را تهدید کرد که اگر پلیس از شما چیزی پرسید بگویید پدرم مست بوده و دو گوشی موبایل داشته وگرنه من را می‌گیرند و شما 3 نفر آواره می‌شوید.

از سوی دیگر ماموران با رصد تلفن همراه مقتول پی بردند که لاله 10 روز پیش از ماجرا با ارسال پیامکی همسرش را تهدید به قتل کرده بود.

با تحقیقات پلیسی و اظهارات فرزندان مقتول، لاله به اتهام مباشرت در قتل همسرش بازداشت شد.

در ادامه ماموران که در جریان تحقیقات به کریم پسرعموی لاله هم شک کرده بودند او را زیرنظر گرفتند و مشخص شد وی پیش از اینکه لاله ازدواج کند خواستگار او بوده و زمانی که لاله بچه‌ها را برای خرید دارو از عطاری به بیرون از خانه فرستاده آنتن موبایلش در آن محدوده آنتن‌دهی داشته است.

به این ترتیب کریم نیز دستگیر شد اما او هم همانند لاله منکر اتهام مباشرت در قتل شد و گفت: من کارم جمع کردن ضایعات است و در آن زمان اصلا من در آن محدوده نبودم در منطقه جنت آباد مشغول جمع کردن ضایعات بودم.

پس از آن پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد: مقتول با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. در آزمایشات سم‌شناسی مواد مخدر، سموم آمفتامین و متادون یافت نشده اما در محتویات معده متوفی کلونازپام بافت شده است.

انکارهای لاله در حالی بود که یکی از هم‌بندی‌های او به بازپرس گفت زمانی که لاله را به زندان آوردند او گفت کلونازپام به شوهرش داده و این دارو در سم‌شناسی مشخص نمی‌شود.

با جمع بندی تحقیقات و مستندات به دست آمده بازپرس پرونده برای لاله و کریم به اتهام مشارکت در قتل عمدی و همینطور مشارکت در جنایت منتهی به مرگ کیفرخواست صادر کرد و هر دو متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین