کد خبر: ۸۴۳۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

بطری باران در فینال حذفی!

در جریان دیدار پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی، هواداران استقلال بار‌ها با پرتاب بطری باعث توقف بازی شدند.
بطری باران در فینال حذفی!
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان فینال جام حذفی فوتبال ایران دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه بود.

در دقیقه ۵ بازی و بعد از اعلام ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه استقلال‌ برای پرسپولیس، نیمکت نشینان استقلال به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند که این موضوع با واکنش نیمکت‌ نشینان پرسپولیس همراه بود.

در دقیقه ۱۳، مهدی قایدی پشت محوطه جریمه پرسپولیس نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. همین موضوع باعث شد ساپینتو و برخی نیمکت نشینان استقلال به تصمیم داور اعتراض کنند. روی این صحنه داور یکی از نیمکت‌نشینان استقلال را با کارت زرد جریمه کرد و به ساپینتو هم تذکر جدی داد.

در دقیقه ۱۹، تیم فوتبال پرسپولیس صاحب یک کرنر شد و در ادامه زمانی که سروش رفیعی قصد داشت ضربه کرنر را بزند، هواداران استقلال به سمت او بطری پرتاب کردند که این موضوع باعث شد بازیکن پرسپولیس نتواند ضربه را بزند. در ادامه داور توپ را در دست گرفت و از ادامه بازی جلوگیری کرد اما بعد از لحظاتی با وساطت بازیکنانی چون سید حسین حسینی و روزبه چشمی، پرسپولیسی‌ها ضربه کرنر را زدند و بازی ادامه پیدا کرد.

زمانی که بازی برای لحظاتی به خاطر پرتاب بطری از سوی هواداران استقلال متوقف شده بود، یحیی گل‌محمدی بدون توجه به حواشی در حال مشورت با دستیار خود بود.

با توجه حواشی اخیر برای علیرضا بیرانوند، هواداران پرسپولیس امروز او را بارها تشویق کردند.

زمانی که ارسلان مطهری به خاطر مصدومیت از بازی تعویض شد، ساپینتو او را در آغوش گرفت و این بازیکن هم اشک ریخت.

در اواخر نیمه نخست این دیدار، پرسپولیسی‌ها باز هم صاحب کرنر شدند که با پرتاب بطری از سوی هواداران پرسپولیس همراه بود. در این صحنه برخورد بطری با یک تصویربردار باعث مصدومیت او شد.

حضور تعداد زیادی تماشاگر در جایگاه خبرنگاران باعث درگیری شد. در اواسط بازی یکی از تماشاگران حاضر در جایگاه خبرنگاران خوشحالی کرد که با واکنش خبرنگاران رو به رو شد. همین موضوع باعث درگیری شد که در ادامه با خروج برخی تماشاگران از جایگاه خبرنگاران، درگیری خاتمه یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین