کد خبر: ۸۴۳۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کجای دنیا داور پشت دروازه می‌گذارند؟

عسگری: حمله داور به ساپینتو حیرت‌آور بود

کارشناس داوری گفت: بدترین اتفاق داوری دربی، حمله داور ذخیره به ساپینتو بود. داور حق ندارد به مربی و بازیکن حمله کند و یا به دنبال مقابله به مثل باشد.
عسگری: حمله داور به ساپینتو حیرت‌آور بود
آفتاب‌‌نیوز :

حسین عسگری در خصوص عملکرد تیم داوری در دربی صد و یکم اظهار داشت: تصمیماتی که کمیته داوران برای قضاوت این بازی گرفته بود واقعا عجیب بود. لشگری از داوران را درست کرده بودند و این کار آن‌ها هیچ دلیل درستی نداشت. آقایان خواستند با این ترفند‌ها فشار‌هایی که وجود دارد را کم کنند. متاسفانه هیچکس پاسخگوی وضعیت داوری نیست.

وی افزود: کجای دنیا داور پشت دروازه می‌گذارند؟ سال‌هاست این کار منسوخ شده است؛ چرا که هیچ کمکی نمی‌کرد. در این بازی هم مشخص شد که حضور داوران در پشت دروازه هیچ فایده‌ای نداشت؛ چرا که آن‌ها حداقل می‌توانستند پنالتی واضحی که روی آل‌کثیر رخ داد را به داور وسط اعلام کنند.

رئیس اسبق کمیته داوران تصریح کرد: خورشیدی داور خوبی هست. اما اگر آمادگی جسمانی نباشد تمام توانایی‌های فنی داور تضعیف میشه. خورشیدی تا زمانی که در زمین حضور داشت قضاوتش خوب بود؛ اما به دلیل عدم آمادگی جسمانی نتوانست تا پایان بازی ادامه دهد. بدترین اتفاق داوری دربی، حمله داور ذخیره به ساپینتو بود. داور حق ندارد به مربی و بازیکن و هر کسی دیگر حمله‌ور شود و یا به دنبال مقابله به مثل باشد. حتی اگر بدترین توهین‌ها به وی شود. اگر روزبه چشمی آن داور را نمی‌گرفت معلوم نبود چه اتفاقی رخ می‌داد.

وی در مورد اشتباهات تاثیرگذار تیم داوری دربی گفت: اشتباهات کلیدی باعث تغییر نتیجه می‌شود و حتی اگر یک اشتباه کلیدی داشته باشد عملکرد داور ضعیف تلقی می‌شود.. خطای پنالتی که روی آل کثیر رخ داد گرفته نشد و به همین خاطر تیم داوری عملکرد خوبی نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین