کد خبر: ۸۴۳۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

افشاگری پیروانی از اتفاقات جنجالی دربی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از اتفاقات جنجالی شهرآورد تهران پرده برداشت و گفت: ساپینتو سمت کمک داور آب دهان پرتاب کرد.
افشاگری پیروانی از اتفاقات جنجالی دربی
آفتاب‌‌نیوز :

افشین پیروانی در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی در مورد اتفاقات جنجالی دربی صد و یکم اظهار داشت: ساپینتو تو از ابتدای فصل این برخورد‌ها را داشت. ابتدا فرد حامل برانکارد را زد. به یگان ویژه و داوران بی احترامی کرد و سمت داور آب دهان انداخت. فیلمش هم موجود است. بهتر است آن‌ها دشمن فرضی برای خود درست نکنند قبول کنند که پرسپولیس بهتر از اسنقلال بود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: در این مسابقه هم غلامپور به سمت من حمله کرد و گفت که تو باعث شدی تا ساپینتو اخراج شود. یعنی انقدر این فوتبال بی درو پیکر است. واقعا این حرکات و رفتار ساپینتو تدهین آمیز بود. در این مسابقه استقلال میزبان بود و باید به ما که مهمان بودی احترام می‌گذاشت، اما آن‌ها حتی به خودشان اجازه ندادند که سلام کنند. این یحیی گل‌محمدی بود که به سمت آن‌ها رفت و دست داد چرا که آن‌ها از همان ابتدا گارد داشتند.

پیروانی گفت: با ساپینتو برخورد صورت نگرفت و این باعث می‌شود تا مربیان داخلی و خارجس دیگر هم این رفتاد‌ها را ادامه دهند.

سرپرست پرسپولیس در مورد پیشنهاد النصر عربستان به علیرضا بیرانوند اضافه کرد: او هیچ جا نمی‌رود. تمام بازیکنان آرزویشان است که در پرسپولیس بازی کنند و به این شایعات توجهی نکنید. همه آن‌ها در پرسپولیس می‌مانند.

پیروانی در مورد ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی هم گفت: واقعاً روز‌هایی بود که ۱۴، ۱۵ ساعت در روز با کادر فنی خود زحمت می‌کشید. او انقدر تلاش کرد و نتیجه زحماتش را گرفت. امیدوارم خبر رفتن او صحت نداشته باشد. او واقعا در فشار بود. ما مشکل داشتیم و نمی‌دانید که چقدر سختی کشید. اگر عکس امسال را با سال قبل من مقایسه کنید میفهمید که امسال اندازه چند سال پیر شدم. باید هر جوری باشد امکانات فراهم شود. یحیی هم شرایط مهیا باشد در پرسپولیس می‌ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین