کد خبر: ۸۴۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۸

میلیبند: ایران فرصت را از دست ندهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «دیوید میلیبند» وزیر امورخارجه انگلیس درجریان کنفرانس امنیتی مونیخ از ایران خواست تا فرصت بهتر کردن روابط خود را با غرب از دست ندهد، وی در ادامه افزود که شرایطی بهتر از این وجود نخواهد شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، میلیبند شنبه در کنفرانس مونیخ اظهار داشت: «وضعیت بهتر از این نخواهد شد. موقعیتی بهتر از این که دولت آمریکا خواستار عادی سازی روابط با ایران است وجود نخواهد شد».
 
وزیر خارجه انگلیس همچنین از متحدین اروپای خواست تا به ایران نشان‌ دهند که در صورت جدی نگرفتن فرصت‌ها با تحریم‌های بیشتر روبرو خواهد شد. میلیبند از کشورهای اروپایی درخواست کرد با تحریم ایران از دولت باراک اوباما حمایت بیشتری کنند.
 
میلیبند تاکید کرد: «ما در اروپا درحالی از تصمیم دولت آمریكا برای دراز كردن دست به سمت ایران استقبال می‌كنیم که معتقدیم ایالات متحده باید این اعتقاد را هم داشته باشد که با عدم برقراری ارتباط با ایران و تحریم‌های سخت علیه این کشور، در سیاست خود موفق‌تر خواهد بود».

میلیبند در ادامه افزود: «تجربه ما در مقابل ایران نشان داده است که مشوق‌های پیشنهادی به تنهایی کاربردی ندارد».
 
وزیر خارجه بریتانیا همچنین ابراز امیدواری کرد كه شخصا حامل این پیام به علی لاریجانی ، رئیس مجلس ایران و مذاكره‌كننده هسته‌ای سابق این كشور، باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۱
0
0
مااحتياجي به دل سوزاندن روباه پير نداريم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین