کد خبر: ۸۴۳۹۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

هشدار هواشناسی اردبیل/ سامانه بارشی جدید در راه است

اداره کل هواشناسی استان اردبیل از ورود سامانه بارشی به استان از روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و هشدار شماره ۲۳ سطح زرد صادر کرد.
هشدار هواشناسی اردبیل/ سامانه بارشی جدید در راه است
آفتاب‌‌نیوز :

مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان اردبیل روز یکشنبه اعلام کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، یکشنبه و دوشنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۲) در قبل از ظهر جو استان تقریبا پایدار بوده و از بعد از ظهر باتوجه به شرایط فصلی و محلی احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده وجود دارد.

بر اساس اطلاعیه این مرکز، از روز سه‌شنبه باتوجه به نفوذ سامانه بارشی به تدریج به مقدار ابرناکی آسمان افزوده شده و کاهش دما، رخداد مه، وزش تند باد‌های لحظه‌ای و رگبار و رعد وبرق (در نواحی مستعد همراه با تگرگ) پیش‌بینی می‌شود.

مرکز پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان اردبیل ضمن اعلام هشدار شماره ۲۳ - سطح زرد، خواستار اتخاذ تدابیر لازم از سوی مردم و دستگاه‌های مسئول شد و اعلام کرد سامانه بارشی تا قبل از ظهر روز پنجشنبه در سطح استان فعال خواهد بود.

به گزارش ایرنا طی دو هفته اخیر بارش‌های شدید منجر به وقوع سیل‌های مخرب در مناطق مختلف استان شده است. کانون فعالیت سامانه بارشی در شهرستان‌های گرمی و انگوت بوده است با این وجود شهر‌های بیله سوار مشگین شهر وکوثر هم در اثر سیل خسارت‌هایی دیده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین