کد خبر: ۸۴۳۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

زمان فعالیت مترو و اتوبوس در پایتخت تغییر کرد

 مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.
زمان فعالیت مترو و اتوبوس در پایتخت تغییر کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سیما بدرقه، با اشاره به آمادگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای خدمات‌رسانی ناوگان حمل و عمومی همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات از نیمه دوم خرداد (۱۶خردادماه جاری) اظهارداشت: در راستای اجرای مصوبه دولت به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق در فصل گرما و شروع به کار ادارات از ساعت ۶ صبح، زمان خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز برای رفاه حال شهروندان افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اضافه کرد: به همین منظور، سرویس‌دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز تا ساعت ۱۰ شب خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شهر، بدرقه تأکید کرد: فعالیت خطوط متروی تهران از شانزدهم خرداد تا نیمه شهریور، در روز‌های پنج‌شنبه از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح و در روز‌های جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۶ صبح آغاز خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: خطوط اتوبوسرانی از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح کار خود را آغاز خواهند کرد و فعالیت خطوط بی‌آرتی نیز همچون گذشته ۲۴ ساعته است. به طوری که اتوبوس‌های این خطوط به صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین